مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: آموزش عمومی و افزایش سطح آگاهی افراد جامعه مهمترین عامل در پیشگیری و کاهش اثرات بلایای طبیعی و نحوه مقابله با مخاطرات است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ بهرام غیبی دیروز در جلسه کار گروه تخصصی امداد و نجات استان اردبیل که با حضور مدیرکل بحران استان و فرماندار شهرستان نیر برگزار شد، افزود: با هدف آموزش مهارت‌های امدادی به همگان، کلاس‌های امداد و نجات را به صورت مستمر در استان اردبیل برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل مشتاق ارائه آموزش‌های امدادی به عموم مردم است، گفت: ما با همین هدف کلاس‌های آموزشی را در تمامی شهرستان‌ها دایر کرده‌ایمو از عموم مردم برای شرکت در این کلاس‌ها دعوت می‌کنیم.

غیبی آغاز هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی را نیز یادآور شد و افزود: در این هفته مانورهای متعدد زلزله و اسکان اضطراری را به ویژه در روستاها اجرایی می‌کنیم که این مانور ابتدا در روستای دیمان شهرستان نیر برگزار می شود.

دراین جلسه همچنین علی اسلامی مدیرکل بحران استان اردبیل نیز از عملکرد هلال احمر اردبیل در امداد رسانی سریع و به موقع به آسیب‌دیدگان زلزله استان آذربایجان شرقی تقدیر کرد./س 

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، اثرات ، بلایای ، طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.