رئيس‌جمهور:

دانشگاه علوم انتظامي بايد قلب تپنده ناجا در توليد علم و انديشه باشد

رئيس‌جمهور با بيان اينكه استفاده از پيشرفته‌ترين روش‌ها و به روزرساني دانش انتظامي بايد در دستور كار نيروي انتظامي كشور باشد، گفت: دانشگاه علوم انتظامي بايد قلب تپنده ناجا در توليد علم، انديشه و آموزش‌هاي گوناگون باشد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست‌جمهوري محمود احمدي‌نژاد پيش از ظهر امروز (يكشنبه) در بيست و نهمين مراسم پايان دانش‌آموختگي دانشجويان علوم انتظامي، با بيان اينكه مشكلات جامعه بشري در طول تاريخ ناشي از فقدان حكمراني صالحان بوده و اين ريشه تمام مشكلات است، گفت: مسئوليت پيامبران، هدايت جامعه و مردم براي رسيدن به حكومت صالح بوده است.

وي در ادامه با بيان اينكه همه جنگ‌ها ، فاصله‌ها ، صبرها و له‌شدن شخصيت انسان ها نيز به خاطر فقدان حاكميت صالحان بوده است ، تصريح كرد: امروز جامعه بشري در مسير كمال به نقطه‌اي رسيده كه خواستار برقراري حكومت صالحان شده و مطالبه عدالت به سرعت به مطالبه اول جامعه بشري تبديل مي‌شود.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه مسئوليت ملت ايران اين است كه الگوي متعالي از عدالت و حكومت صالحان را به جامعه بشري ارائه دهد، خاطر نشان كرد: حاكمان تا امروز خود را مالك ملت‌ها و اموال آنها مي‌دانستند و براي رسيدن به مقاصد شخصي و سلطه‌خواهي و توسعه‌طلبي، هزينه‌هاي سنگيني را بر دوش ملت‌ها تحميل مي‌كردند اما در نقطه مقابل حكمراني صالحان به دنبال خدمت و احترام به مردم است.

وي با اشاره به اينكه حكومت بايد عدالت را در جامعه برپا و انفاق و برادري را در جامعه مستقر كرده و رواج دهد، ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران برپا شد تا الگويي از حقيقت انساني و آرمان جامعه بشري را برپا و به جهانيان معرفي كند.

رئيس‌جمهور اظهار داشت: از نگاه اسلام حكومت در خدمت مردم بوده و سربار مردم نيست و پايه اصلي تنظيم رابطه حاكمان با مردم، عشق به مردم است كه هر چه رتبه و درجه افراد بالاتر باشد بايد قلبشان مالامال‌تر از عشق به آحاد مردم باشد.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه نيروي انتظامي امروز مسئوليتي سنگين، مستمر، گسترده و بدون وقفه را برعهده دارد ، گفت: هر چه زمان مي‌گذرد و جامعه بشري پيشرفت‌هاي بيشتري را به دست مي‌آورد زواياي جديدي به مسئوليت‌ها و ماموريت‌هاي نيروي انتظامي افزوده مي‌شود.

رئيس‌جمهور با تاكيد بر اينكه بايد دلهاي ما مالامال از عشق به مردم باشد ، گفت: مردم بايد از حضور نيروي انتظامي احساس امنيت كرده و ناجا را پناهگاه و نقطه امن خود بدانند و نام نيروي انتظامي بايد در هر حادثه‌اي مايه آرامش مردم باشد.

احمدي‌نژاد با بيان اينكه نيروهاي انتظامي بايد محبوب‌ترين افراد در دل مردم و همراه و دلسوز آنان باشند، گفت: خدا را شاكريم كه امروز با مديريت فرماندهي نيروي انتظامي، گام‌هاي بزرگي در اين مسير برداشته شده و بايد تلاش‌هاي خود را براي رسيدن به مقصد نهايي بيشتر كنيم.

رئيس‌جمهور خاطر نشان كرد: دانشگاه علوم انتظامي بايد قلب تپنده ناجا در توليد علم، انديشه و آموزش‌هاي گوناگون باشد.

احمدي‌نژاد تصريح كرد: مطمئناً با تلاش فرماندهان نيروي انتظامي و اساتيد و مربيان دانشگاه علوم انتظامي الگوي خوبي از برقراري رابطه با مردم و ايجاد جامعه‌اي متعالي براي بشر ايجاد خواهد شد.

رئيس‌جمهور خاطر نشان كرد: نيروي انتظامي جمهوري اسلامي، ياري مهربان براي آحاد مردم و ديواري راسخ و شمشيري برنده در برابر متجاوزان به مرزها و حقوق مردم و امنيت ايران است.

پيش از سخنان رئيس‌جمهور سردار اسماعيل احمدي مقدم، فرمانده نيروي انتظامي گزارشي از اقدامات ، ماموريت‌ها و پيشرفت‌هاي نيروي انتظامي در حوزه‌هاي مختلف ارائه كرد.

همچنين پس از سخنان رئيس‌جمهور، يگان هاي انتظامي مستقر در ميدان از برابر جايگاه رژه رفتند.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار