عاشوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اهانت به مقدسات اسلام نقض حقوق اقليت‌هاي ديني است

وکيل پايه يک دادگستري گفت: غرب و رژيم غاصب صهيونيستي همواره ادعاي حمايت از حقوق بشر را دارند در حاليکه با عملکرد خود نشان مي‌دهند که از بزرگترين ناقضان حقوق بشر و حقوق اقليت‌هاي ديني هستند.

 حسن عاشوري در گفتگو  با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ساخت فیلم موهن و توهین‌آمیز آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، ضمن محکومیت شدید این اقدام،اظهار داشت: اهانت به مقدسات اسلام و به‌ ویژه پیامبر(ص) زير پا گذاشتن حقوق مسلمانان در حوزه بين‌المللي است.

اين حقوقدان با بيان اينکه در تمامي کشورها قوانيني مبني براحترام به حقوق اقليت‌هاي ديني حاکم است، تصريح کرد: غرب و رژيم غاصب صهيونيستي همواره ادعاي حمايت از حقوق بشر را دارند در حاليکه با عملکرد خود نشان مي‌دهند که از بزرگترين ناقضان حقوق بشر و حقوق اقليت‌هاي ديني هستند.

عاشوري در ادامه افزود: تمام مسلمانان جهان بايد با پاي بندي بر اصل حقوق بشر و حمايت از آرمانهاي خود از حقوقشان دفاع و اجازه تکرار توهين به ساحت مقدس پيامبراکرم (ص)را ندهند.

وي با اشاره به سکوت برخی کشورهای اسلامی چون عربستان سعودی در برابر اهانت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(ص) گفت: قطعا سردمداران این کشورها همواره تنها از عنوان اسلام استفاده می‌کنند در حالی که اعتقادی به اسلام ندارند.

اين وكيل پايه يك دادگستري خاطرنشان کرد: اهانت به مقدسات اسلام و به‌ ویژه به ساحت مقدس پیامبر(ص) به معناي لگدمال کردن حقوق مسلمانان جهان است.

"انتهاي پيام"/پ3
 
برچسب ها: موهن ، ساحت ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار