اردبیل/

راه‌اندازی مرکز مطالعات ملی آب‌های معدنی در اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز مطالعات ملی آب‌های معدنی سرد و گرم کشور در اردبیل راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کمال‌الدین پیر‌موذن افزود: ‌این استان با داشتن 120 چشمه آب گرم از ظرفیت منحصر به فردی برخوردار است.

وی با اشاره به توافق تعدادی از نمایندگان استان در امضای تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت کشور در نحوه هزینه‌کرد اعتبارات تبصره 13 گفت: بخش صنعت از این اعتبارات کمترین بهره را برده است.

عضو مجلس نهم به پیگیر‌ی‌های نمایندگان در خصوص جلوگیری از آسیب‌ رساندن به جنگل ابر و همچنین جلوگیری از ساخت و ساز بی‌رویه در گردنه طبیعی حیران اشاره کرد و افزود: تاکنون چهار بار تذکر قانون اساسی را در مجلس ارائه کرده‌ام که یقین دارم بر اساس فرمایش امام راحل یک نماینده صادق، شجاع، با کیاست و با دیانت باید با تذکر‌های به جا از حق و حقوق مردم دفاع کند.

پیر‌موذن در ادامه گفت: تذکر اول بنده به رئیس جمهور در خصوص تحریف سخنان مرسی در اجلاس تهران بود که برخی از ابعاد موفقیت‌آمیز این اجلاس را زیر‌سئوال برد که صدا و سیما هم در این مسئله و هم اهانت به ساحت مقدس اردبیلی عذرخواهی رسمی کرده است./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.