در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد

توضيحات دبير هيات منصفه مطبوعات درباره تذكر به روزنامه "مغرب"

دبير هيات منصفه دادگاه مطبوعات گفت: هيات نظارت بر مطبوعات به جرايم مطبوعاتي مي‌پردازد و تذكر به روزنامه مغرب هم در اين راستا صورت گرفته است.


علي اكبر كسائيان در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در مورد تذكر هيات نظارت بر مطبوعات به روزنامه "مغرب" اظهار داشت: تذكر هيات نظارت بر مطبوعات به اين روزنامه قطعا در مورد تخلفات مطبوعاتي صورت گرفته است.

دبير هيات منصفه دادگاه مطبوعات ادامه داد: هيات نظارت بر مطبوعات فقط بابت جرايم و تخلفات مطبوعاتي و رسانه‌اي وارد عمل مي‌شود و در غير اين صورت به جرايم ديگر كاري ندارد.

وي در پاسخ به اين سوال كه چرا سخنگوي قوه قضاييه در نشست خبري روز گذشته اتهام مدير مسئول روزنامه مغرب را غير مطبوعاتي اعلام كرده و در مقابل روزنامه مغرب تذكر مطبوعاتي دريافت مي‌كند، اظهار داشت: حتما مدير مسئول اين روزنامه جرم ديگري خارج از حوزه مطبوعاتي مرتكب شده و سخنگو هم اين مساله را عنوان كرده است.

دبير هيات منصفه دادگاه مطبوعات خاطرنشان كرد: هيات نظارت بر مطبوعات به جرايم مطبوعاتي مي‌پردازد و تذكر به روزنامه مغرب هم در اين راستا صورت گرفته است.

گفتني است؛ همزمان با بازداشت مدیر مسئول روزنامه مغرب به اتهام مسائل غیرمطبوعاتی، هیات نظارت بر مطبوعات در نهایت به دلیل ارتکاب برخي تخلفات،‌ به روزنامه مغرب تذکر کتبی داد.

"انتهاي پيام"/پ3

برچسب ها: کسائیان ، مغرب ، جرم ، مطبوعاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار