حجت‌الاسلام شجوني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مردم منتظر چهره‌هاي سوخته در انتخابات نيستند/خاتمي دچار توهم شده است

عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز با بيان اين مطلب که قطعا خاتمي براي حضور در انتخابات دچار توهم و خيال واهي شده است، گفت: ملت ايران هيچگاه منتظر ورود مجدد شخصيت‌هاي سوخته در انتخابات نيست چراکه اين افراد انقلاب را فداي خواسته‌ها و منافع خود کردند.

حجت‌الاسلام جعفر شجوني عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به تناقضات رفتاري و گفتاري خاتمي و اعتقاد او به انتقاد از قانون اساسي اظهار داشت: خاتمي بايد ابتدا اتهامات وارده عليه خود در جريان فتنه 88 را پاسخگو باشد.

وي به برخي از اتهامات وارده عليه خاتمي اشاره و ادامه داد: خاتمي ابتدا بايد درباره ملاقات خود با کودتاگران فتنه 88 و کاريکاتوريست دانمارکي پاسخگو باشد و همچنين دلايل اتهامات وارده از جمله نقش داشتن خود در فتنه 88 و آشوب زدن به کشور را شفاف سازي کند.

حجت‌الاسلام شجوني با بيان اين مطلب که قطعا خاتمي براي حضور در انتخابات دچار توهم و خيال واهي شده است، ادامه داد: به طور حتم شوراي نگهبان اين فرد را رد صلاحيت کرده و اين امر در حاليست که ملت آگاه ايران،‌ از گزينه خاتمي استقبال نخواهند کرد.

وي در ادامه صحبت‌هاي سيد محمد خاتمي را مبتني بر کينه توزي‌هاي دشمنانان غربي دانست و با اشاره به اينکه اظهارات خاتمي با رفتار و سابقه تاريکش تناقض فراوان دارد، افزود: وسوسه حضور مجدد خاتمي در آستانه انتخابات امري طبيعي است چراکه اين فرد از بي‌اعتنايي و بي‌اعتمادي مردم رنج برده و در تلاش است تا به هر بهانه‌اي توجه اذهان عمومي را به خود جلب کند.

عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز خاطر نشان کرد: ملت ايران هيچگاه منتظر ورود مجدد شخصيت‌هاي سوخته در انتخابات نيست چراکه اين افراد انقلاب را فداي خواسته‌ها و منافع خود کردند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار