محمود کلهر:

پرسپولیس ها آمادگی روحی و روانی ندارند/نبود کریمی تیم را وارد حاشیه کرد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تساوی سرخپوشان مقابل سایپا در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس ها نسبت به دیدارهای گذشته بهتر بازی کردند استرس بازیکنان کاهش یافته بود اما همچنان ضعفهای این تیم مشهود است.

حسین کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در حال حاضر بازیکنان پرسپولیس آرامش کافی ندارند و همین امر باعث شده که آنها در دادن پاسهای ساده هم دچار مشکل شوند این تیم از آمادگی روحی و روانی برخوردار نیست .

وي درباره نبود کریمی دراین بازی اظهار داشت: نبود کریمی در این بازی تاثیر گذار بود وی توانست ضعف خط میانی را پوشش دهد ژوزه به عنوان مربی حرفه ای به جای آرامش دادن به تیم با کنار گذاشتن علی کریمی تیم را وارد حاشیه کرده است.

ژوزه سرمربی پرسپولیس به خاطر نتیجه گرفتن تیم باید دوستانه و پدرانه با کریمی برخورد می کرد تا تیم از بحران خارج شود.

کلهر در خصوص مشکل پرسپولیس در عدم نتیجه گیری بیان داشت: این مشکلات از اول فصل در تیم پرسپولیس وجود داشت اشتباه رویانیان مدیر عامل تیم در این بود که یک سرمربی خارجی را به تیم آورد که آشتیانی با فوتبال ما نداشت وی با پوشش لباس آبی دراولین بازی باعث یک سری تنش در تیم شد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد 11 گل زده تا پایان هفته یازدهم گفت: این بدترین نتیجه پرسپولیس در تاریخ رقابت های لیگ برتر است مانوئل ژوزه بهترین بازیکنان لیگ را دراختیار دارد اما وی از آن ها نتوانسته به خوبی استفاده کند

وی تصریح کرد: به نظرم هواداران پرسپولیس عملکرد این مربی را تا الان نپسندیدند ژوزه نتوانسته کارنامه خوبی از خود به جای گذارد هم اکنون بهترین زمان است که رویانیان مدیر عامل پرسپولیس تصمیم اساسی گرفته و با اخراج این مربی شوک مثبتی به تیم وارد کند.

وی تصریح کرد: یحیی گل محمدی به همراه دو مربی ایرانی دیگر می تواند پرسپولیس را از این وضعیت بحرانی بیرون بیاورند.

کلهر عنوان کرد: رویانیان پول خوبی توانسته به تیم پرسپولیس تزریق کند اما وی این پول را درستهزینه نکرده است وی با سرمایه اندک هم می توانست یک پرسپولیس رویارویی بسازد ولی تا الان موفق نبوده است.

کلهر بیان کرد: ما فوتبال ما احساسی داریم به خاطر همین مشاوران خوبی در کنار ژوزه باید قرار بگیرند که بتوانند وی را با جو استادیوم آشنا سازند متاسفانه در حال حاضر ژوزه از اعضای کمیته فنی که جزو پیشکسوتان پرسپولیس هستند مشاوره های لازمه را نمی گیرد.

وی در خصوص استفاده از مهدوی کیا در خط میانی بیان داشت، به هر حال این موضوع به عدم شناخت ژوزه از بازیکنان پرسپولیس دارد وی از آنها در پست های غیر تخصصی استفاده می کند و برای همین ما بازیکنان هم کارایی لازم را ندارند.

مهدوی کیا هم با اینکه به خاطر تجربه زیادش می تواند در چند پست بازی کند اما با قرار گرفتن در جناح راست زمین می تواند مثمرثمرتر برای پرسپولیس باشد.

وی درباره عملکرد تیم فوتبال سایپا در این بازی گفت: به نظرم مالکیت توپ در نیمه دوم بیشتر در اختیار سایپایی ها بود تیم بزرگ پرسپولیس همیشه در ورزشگاه آزادی صاحب توپ و میدان بود اما در این بازی به خاطر ناهماهنگی بین خطوط میانی و حمله شاهد پاس های اشتباه از بازیکنان پرسپولیس بودیم و اکثر بازی در اختیار نارنجی پوشان بود.

وی درباره آینده تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ژوزه در اردوی تعطیلات قبلی لیگ برتر هم نتوانست نقاط ضعف تیم را برطرف کند با کنار گذاشتن کریمی هم مشکلات تیم بیشتر هم شد سرمربی پرسپولیس در تعطیلات پیش رو باید روی تاکتیک و کار تیمی در تمرینات بیشتر تمرکز شود انتقال بازی از دفاع به میانه زمین دو از این خط به حملهکه در تیم پرسپولیس کمتر صورت می گیرد اگر پرسپولیس می خواهد در مابقی بازی ها موفق باشد باید سرعت بازی را بالا ببرد و انتقال توپ را در سه خط دفاع، میانه و حمله درست انجام دهد پرسپولیس مهره هایی را برای اجرای این سیستم در اختیار دارد و می تواند با این حربه تیم حریف را به زانو در آورد.

وی در خصوص تعطیلات لیگ برتر به خاطر بازی های تیم ملی افزود: بازی با کره جنوبی بسیار حساس و مهم است در بازی های گذشته کار تیمی از ملی پوشان ندیدیم امیدوارم این تعطیلات باعث شود که کی روش بیشتر نسبت به بازیکنان تیم ملی شناخت پیدا کند و کارهای تاکتیکی را در تمرینات قرار دهد تا پیروزی مقابل کره جنوبی سکوی پرتاب فوتبال ما به جام جهانی شود گفتنی است، تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی به نتیجه تساوی صفر بر صفر دست یافتند و سرخپوشان با این تساوی به 11 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفتند./ق
برچسب ها: کلهر ، پرسپولیس ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار