نگاهی به تصادفات 24 ساعت گذشته ؛

سهم عدم توجه به جلو حوادث با 34 درصد همچنان درصدر جدول

رئیس پلیس مرکز راههای کنترل کشور گفت: بیشترین تصادفاتی که جاده های کشور رخ می دهد به علت عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده است.

سرهنگ سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: تا این لحظه بیشترین حوادث جاده ای به علت عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی بوده که سهم این تخلف 34 درصد و تخطی از سرعت مطمئنه در حوادث 17 درصد بوده است.

وی در ادامه به حوادث روز گذشته اشاره کرد و گفت: شب گذشته ساعت 23 در استان گیلان محور نوشان کیلومتر 20 سواری پراید به علت تخطی از سرعت مطمئنه تصادف کرد که در این حادثه یک تن کشته و دو تن مجروح شدند.

سرهنگ سلبی گفت: در استان چهارمحال بختیاری محور شهرکرد-اصفهان کیلومتر 25 خودروی سمندی به علت عدم توجه به جلو واژگون شد که ثمره این تصادف کشته شدن دو تن بود.

رئیس پلیس مرکز راههای کنترل کشور خاطر نشان کرد: روز گذشته در استان فارس محور شیراز- اصفهان محدوده خرامه کیلومتر 22 تصادفی بین دو دستگاه وانت پیکان و یک دستگاه مینی بوس رخ داد که حاصل این حادثه کشته شدن یک تن و مجروح شدن دو تن بود، علت حادثه نیز انحراف به چپ یکی از وانت پیکان ها بوده است./ف

برچسب ها: گیلان ، تصادف ، کشته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار