معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: سومین جشنواره زوج خوشبخت ايراني با هدف فرهنگ سازي در زمينه الگوي ازدواج آگاهانه، به هنگام، آسان و پايدار و معرفي الگوهاي مناسب در امر ازدواج و ترويج آنها در سطح جامعه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، به نقل از روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوي، سيد هادي طالبيان افزود: با توجه به برگزاري موفقيت آميز دو دوره جشنواره زوج خوشبخت ايراني و استقبال چشمگير زوج هاي جوان و خوشبخت مشهدي، سومین جشنواره در ایام هفته پیوند آسمانی برگزار خواهد شد.

طالبيان به شركت بیش از دو هزار زوج در دومین جشنواره زوج خوشبخت ايراني اشاره كرد و اظهار داشت: تمهيدات لازم براي استقبال از سه هزار زوج در سومین دوره برگزاری این جشنواره انديشيده شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ايجاد موج همكاري منسجم ملي در امر ازدواج جوانان، معرفي الگوهاي مناسب در امر ازدواج و ترويج آنها در سطح جامعه را به عنوان بخشي از اهداف هفته پيوند آسماني و جشنواره زوج خوشبخت ايراني عنوان كرد و گفت: توجه و اهتمام ملي به موضوع بنيادي ازدواج جوانان به عنوان يك نياز فردي، ضرورت اجتماعي، ديني و حكومتي ضروري است.

طالبيان اظهار کرد: جشنواره امسال به همت تشکل مردم نهاد انجمن جوانان سراج و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای زوج هايي كه در سه سال ابتدایی زندگي به سر مي برند در تاریخ 28 مهر در سالن ورزشي شهید بهشتی مشهد برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: در اين برنامه سعي شده است با قالب هاي به روز و جديد به موضوع مدل ارتباطي زوج ها كه امروزه از مهمترين مسايل پيش روي آنان است، پرداخته شود.

یادآوری می شود متقاضيان شركت در سومین جشنواره زوج خوشبخت ايراني مي توانند با مراجعه به سایتwww.masirejavan.ir از 16 مهرماه به مدت 5 روز نسبت به ثبت نام اقدام نمايند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۲۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۱
سلام
اول اینکه یخورده بیشتر درمورد این جشنواره توضیح بدید
بعدش اصلا سایتش باز نمیشه