حسین عبدی:

برنامه های ژوزه در پرسپولیس اجرا شدنی نیست

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص نتایج اخیر سرخپوشان گفت: پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و در حال حاضر ژوزه سرمربی تیم نتوانسته برنامه ها و تاکتیک هایش را در پرسپولیس به اجرا بگذارد.

حسین عبدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پرسپولیس به نتایج ضعیفی که می گیرد احتمال سقوطش به لیگ دسته یک را دارد دیگر تیم ها تغییر و تحولاتی در جدول رده بندی لیگ داشتند اما سرخپوشان هنوز در تیم چهاردهم جدول قرار دارند.

پيشکسوت پرسپوليس اظهار داشت: تماشاچی ها بعد از اینکه تیم نمی تواند نتیجه لازم را بگیرد اعتراض می کنند و باید مسئولان پرسپولیس به خواسته های به حقشان احترام بگذارند.

وی در خصوص نبود کریمی در تیم پرسپولیس گفت: سرمربی تیم مختار است که از چه بازیکنی در ترکیب تیم استفاده کند. عدم استفاده از کریمی باید به صورتی باشد که بازیکن جایگزین وی بتواند وظایفش را درست در زمین اجرا نماید و قابلیت های کریمی را در زمین داشته باشد که این چنین بازیکنی در پرسپولیس نیست.

عبدی تصریح کرد: وظیفه رویانیان مدیر عامل پرسپولیس وظیفه فراهم کردن امکانات برای باشگاه است و در زمین این وظیفه سرمربی است که بتواند با این امکانات نتایج خوبی کسب کند.

رویانیان باید عملکرد مانوئل ژوزه را با همکاری کارشناسان فوتبال بررسی کند و اگر متوجه شد که ژوزه نمی تواند پرسپولیس را متحول کند باید وی را برکنار کند و یک مربی دیگر جایگزین ژوزه کند./مح

برچسب ها: تماشاچی ، پرسپولیس ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار