"كلاه پهلوي" در قسمت چهارم به استقبال رضا شاه در تركيه مي‌رود

"كلاه پهلوي" در قسمت چهارم با به تصوير كشيدن ورقي ديگر از تاريخ به همراه بازگشت "تقي زاده" از پاريس براي استقبال از رضا شاه در تركيه آماده مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ چهارمين قسمت كلاه پهلوي جمعه شب از شبكه يك پخش خواهد شد و ورقي ديگر از تاريخ پرفراز و نشيب دوران رضاخان به تصوير كشيده خواهد شد.
لازم به ذكر است؛ در اين قسمت مي‌بينيم كه "فرخ" با بازي "امير علي دانايي" بعد از عادي شدن روابطش با "بلانش" به خواستگاري رسمي او پيش "ترگانو" مي‌رود و از سوي ديگر با بازگشت "تقي زاده" به پاريس به عنوان سفير ايران در فرانسه برنامه استقبال از رضا شاه در تركيه، آماده و اجرا مي شود.
در اين قسمت از سريال "كلاه پهلوي"، "ميشل قب" در نقش ترگانو، "فرديك  ديو" در نقش الن، "ژاك كلون وزان" در نقش رابط وزارت امور خارجه فرانسه، "ماه چهره خليلي"، "قطب الدين صادقي" در نقش "تقي زاده"، "امير علي دانايي" در نقش "فرخ"، "نگين محسني" در نقش بلانش و "بهاره كيان افشار" در نقش شادي، "رضا فياضي" در نقش علي اصغر حكمت وزير فرهنگ، "صالح ميرزا آقايي" در نقش ژان برادر الن، "آنا نعمتي" در نقش همسر ژان و "نادر سليماني" در نقش رضا شوفر بازيگراني هستند كه در قسمت چهارم هنرنمايي مي‌كنند.
گفتني است؛ سريال 50 قسمتي "كلاه پهلوي" كاري به نويسندگي و كارگرداني "ضياء الدين دري" كاري از گروه مجموعه هاي تلويزيوني شبكه يك است كه جمعه شب ها ساعت 22 از اين شبكه پخش مي شود./ص

برچسب ها: کلاه ، پهلوی ، رضاشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.