یاسوج/

جسارت استكبار جهانی به پیامبر (ص) موجب اتحاد بیشتر مسلمانان شد

خطیب جمعه یاسوج گفت: اقدام رذیلانه آمریكا و رژیم غاصب صهیونیستی در زمینه ساخت فیلم موهن برضد پیامبر گرامی اسلام (ص) موجب اتحاد و انسجام بیش از پیش یك و نیم میلیارد مسلمان در سراسر دنیا شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید 'علی اصغر حسینی' در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: هر چند كه این اقدام شنیع موجب ناراحتی و رنجش خاطر مسلمانان شد ولی با اتحاد مثال زدنی خود آن را به شدت محكوم كرده و قداست پیامبر گرامی اسلام (ص) را بیش از پیش به سایر ملت های دنیا نشان دادند.
وی بیان كرد: مسلمانان جهان پس از این اهانت بی شرمانه استكبار جهانی ساكت ننشسته و چنان خروشیدند كه غربی ها از این اقدام خبیثانه خود پشیمان شدند و به لطف الهی یكبار دیگر توطئه شوم آنان برضد دنیای اسلام خنثی شد.
حسینی اظهار داشت: غربی ها هرگز تصور نمی كردند كه مسلمانان جهان اینگونه با یكدیگر متحد شده و با تمام وجود از مقدسات دین خود دفاع و حمایت كنند.
وی عنوان كرد: چنانچه مسلمانان جهان به معنای واقعی كلمه با یكدیگر متحد شوند قدرت پوشالی غرب مجبور به عقب نشینی در برابر آنان می شود.
حسینی با اشاره به هفته نیروی انتظامی، ابراز داشت: پرسنل نیروی انتظامی كشور در موقعیت های مختلف و شرایط دشوار در حال تامین امنیت جامعه هستند.
خطیب جمعه یاسوج افزود: از نیروی انتظامی كهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود با افراد شرور و مزاحمان آسایش و رفاه مردم این استان برخورد جدی و قاطعانه داشته باشد.
حسینی گفت: می بایست تمام آحاد جامعه در زمینه تامین آرامش و امنیت با پرسنل نیروی انتظامی همكاری و تعامل لازم را انجام دهند هر چند كه نیروی انتظامی در صف مقدم این امر مهم قرار دارد.
وی با اشاره به 16 مهرماه روز جهانی كودك، بیان كرد: كودكان به عنوان سرمایه ها و آینده سازان كشور حقوقی بر والدین خود دارند كه می بایست رعایت شوند.
حسینی با اشاره به اینكه سال های اولیه زندگی كودكان از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: والدین می بایست علاوه بر انتخاب نام نیك برای فرزندان خود در زمینه تربیت صحیح و آشنایی هر چه بیشتر آنان با معارف دینی نیز از هیچ تلاشی دریغ نكنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.