عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان؛

کربکندی نباید جلسه را رسانه ای می کرد / سرمربی امروز معرفی می شود

در حالیکه که رسول کربکندی سرمربی سابق ذوب آهن در مصاحبه ای اعلام کرده بود که علی اکبر ابرقویی نژاد به وی گفته که از سرمربیگری ذوب آهن استعفا ء دهد علی اکبر ابرقویی نژاد نظر دیگری دارد.


 علی اکبر ابرقویی نژاد، عضو هیات مدیره ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود:  یک جلسه دوستانه با کربکندی  داشتیم و قرار بود که این جلسه رسانه ای نشود که متاسفانه وی این موضوع را علنی کرد.
 ابرقویی نژاد در ادامه اظهار داشت:  اعضای هیات مدیره هنوز به طور رسمی حکم برکناری کربکندی نداده اند و به احتمال زیاد امروز جلسه ای بین اعضای هیات مدیره و خسرو ابراهیمی  مدیر عامل  تیم برگزار می شود و تکلیف کربکندی را مشخص می کنیم.
 وی در ادامه تصریح کرد:  اصحاب رسانه بیان کردند که من فرهاد کاظمی را برای سرمربیگری ذوب آهن در نظر دارم در صورتیکه این موضوع گمانه زنی رسانه ها است ما اعضای هیات مدیره در حال بررسی  و مذاکره با گزینه های سرمربیگری  ذوب آهن هستیم که نتایج این بررسی ها از سوی سخنگوی هیات مدیره به زودی  اعلام می شود.
 وی درباره اختلافات این هیات مدیره و ابراهیمی بر سر ماندن یا جدایی کربکندی گفت:  یک مجموعه مدیریتی می توانند عقاید و نظرات متفاوتی داشته باشند اما در حال حاضر هیچ اختلاف نظری بین اعضای هیات مدیره  و مدیر عامل وجود ندارد و این اختلاف دیدگاه  اصحاب رسانه است که بیان کردند.
 وی بیان کرد:  ابراهیمی مدیر عامل  تیم بیان کرده که تا الان  مصاحبه ای با رسانه ای نداشته و خبرهای که  از سوی  وی اعلام می شود صحت ندارد.
 وی خاطر نشان کرد:  باشگاه ذوب آهن اصفهان دارای ساختار مشخصی است  و تا وقتی که  در هیات مدیره موضوعی منصوب و به طور رسمی  اعلام نشود اعتبار قانونی ندارد./ق

 

برچسب ها: عضو ، هیات ، رسانه ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار