كياسري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

فراكسيون رهروان، مخالف استيضاح وزير ورزش/وضعيت اقتصادي كشور، موضوع جلسه فرداي مجلس

سخنگوي فراكسيون رهروان ولايت با اشاره به نشست امروز مجمع عمومي اين فراكسيون گفت:‌ بررسي مشكلات كلان حوزه اقتصادي از جمله بازار ارز، تحليل سخنان رئيس‌جمهور در نشست خبري و استيضاح وزير كشور از جمله‌ محورهاي مورد بحث در اين نشست بود.

رمضانعلي شجاعي‌كياسري نماينده مردم ساري در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران  با اشاره به برگزاري نشست عصر امروز (شنبه 15 مهرماه) شوراي مركزي فراكسيون رهروان ولايت گفت: ‌اين نشست حول مسائل روز كشور از جمله مسائل كلان اقتصادي به‌ويژه مسئله نابساماني بازار ارز، سخنان رئيس‌جمهور در نشست خبري خود با خبرنگاران و استيضاح وزير ورزش و جوانان برگزار شد.

وي تصريح كرد: در اين نشست مقرر شد در راستاي حل معضلات اقتصادي كشور طرح‌هايي در جلسه علني فردا (يكشنبه) مجلس مطرح و به منظور بهبود وضعيت موجود به تصويب نمايندگان برسد.

شجاعي‌كياسري در ادامه اظهار داشت: همچنين در اين جلسه به سخنان اخير رئيس‌جمهور با خبرنگاران اشاره‌ و مقرر شد تا رئيس‌جمهور در راستاي حفظ وحدت قوا و دوري از هرگونه تسويه‌حساب شخصي در تريبون عمومي خودداري كند.

سخنگوي فراكسيون رهروان ولايت افزود: نبايد شخص رئيس‌جمهور از تريبون عمومي با نهادهاي مختلف و روساي قوا اين‌گونه صحبت مي‌كرد چراكه طبق فرمايش مقام معظم رهبري حفظ وحدت قوا اوجب واجبات است.

نماينده ساري در خانه ملت‌ در ادامه به استيضاح وزير ورزش و جوانان اشاره كرد و گفت: در ادامه اين نشست در خصوص استيضاح وزير ورزش و جوانان رايزني و مشورت شد.

وي گفت:‌نظر اين فراكسيون بر اينست كه در شرايط فعلي استيضاح وزير ورزش و جوانان به صلاح نبوده و اولويت‌هاي ديگري وجود دارد كه بايد به آنها رسيدگي شود.

سخنگوي فراكسيون رهروان ولايت در پايان خاطرنشان كرد:‌ نشست مجمع عمومي اين فراكسيون نيز بعد از ظهر فردا يكشنبه حول مسائل روز و از جمله مسائل مطرح شده در جلسه امروز برگزار خواهد شد.
 
انتهاي پيام/


 

برچسب ها: رهروان ، فراکسیون ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار