وزير اطلاعات در جمع خانواده‌هاي ربوده‌شدگان ايراني در ليبي:

استکبار براي اثرگذاري بر موج بيداري اسلامي راهي باطل در پيش گرفته است

وزير اطلاعات گفت: بيداري اسلامي تحولات عظيمي در منطقه به وجود آورده و استكبار براي اثرگذاري بر اين تحولات راهي باطل را در پيش گرفته است.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي در جمع خانواده‌ها و گروگان‌هاي آزادشده جمعيت هلال احمر از كشور ليبي، اظهار داشت: بازگشت کارکنان جمعيت هلال احمر از کشور ليبي را به عنوان موفقيتي بزرگ به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبري تبريک مي‌گويم.

وزير اطلاعات با بيان اينکه مدت سپري شده براي ربوده شدگان جمعيت هلال احمر به عنوان ذخيره‌ آخرت آنها، از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، تصريح کرد: اين افراد توانستند از طريق ارتباط با خداوند متعال دوره سازندگي خاصي را سپري کنند.

وي با تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) ادامه داد: از همه کساني که به سربازان گمنام امام زمان (عج) براي آزادي ربوده‌شدگان ليبي کمک کرده‌اند، قدرداني مي‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمين مصلحي با اشاره به اقدامات وزارت امور خارجه در خصوص آزادي ربوده‌شدگان هلال احمر در ليبي، گفت: وزارت امور خارجه، هلال احمر و مجموعه‌هاي ديگر به کمک سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند، ربوده‌شدگان هلال احمر را که براي ياري به مردم آسيب‌ديده ليبي به اين کشور سفر کرده بودند، آزاد کنند.

وزير اطلاعات با تاکيد بر بيداري اسلامي افزود: بيداري اسلامي توانسته تحولات عظيمي را در منطقه به وجود آورد و جمهوري اسلامي در راستاي اين تحولات تصميم گرفت به مردم آسيب ديده انقلاب‌هاي اخير ياري برساند.

حجت‌الاسلام والمسلمين مصلحي اضافه کرد: جمهوري اسلامي ايران به عنوان الگوي تحولات بيداري اسلامي در راستاي دستيابي به سرمنزل مقصود گام برمي‌دارد.

وي با بيان اينکه استکبار بايد بداند تلاش‌هايش در اثر گذاري بر بيداري اسلامي به ثمر نمي‌نشيند، تصريح کرد: استکبار جهاني مي‌خواهد از بيداري اسلامي به نفع خود بهره‌برداري کند ولي بايد توجه كند که راهي باطل را در پيش گرفته است.

وزير اطلاعات در ادامه گفت: امروز مردم منطقه و دنياي اسلام با هوشياري وظايف و تکاليف خود را مي‌دانند و در هر مقطعي متناسب با آن اقدام مي‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمين مصلحي با اشاره به آزادي ربوده شدگان هلال احمر خاطر نشان کرد: نکته جالب درباره اين افراد سابقه ايثارگري آنها در دوران دفاع مقدس است که اين امر نشان از ادامه مسير ايثارگري و همراهي با گفتار و تربيت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري دارد.

همچنين در ادامه نماينده جمعيت هلال احمر با تاکيد بر اقدامات سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: وزارت اطلاعات با همراهي سربازان گمنام امام زمان (عج) و به کمک وزارت امور خارجه توانست آزادي ربوده‌شدگان هلال احمر در کشور ليبي را رقم بزند که امري قابل تقدير و ستايش است.

وي با اشاره به اقدامات صلح‌جويانه کارکنان هلال احمر به مردم آسيب‌ديده ليبي خاطر‌نشان کرد: اميدوارم مجموعه هلال احمر بتواند به فعاليت‌هاي بشر‌دوستانه خود در جهت نظام جمهوري اسلامي ايران و انقلاب گام بردارد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مصلحی ، ربوده ، شدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار