گزينه هايي كه در هئيت مديره بررسي مي شود

راي اعضا به جذب بازيكن داخلي

اعضاي باشگاه استقلال قصد دارند در نيم فصل دوم تغيير و تحولاتي را در تيم ايجاد كنند و تغييراتي كه قرار است در تيم حاكم شود، در هئيت مديره مورد بررسي قرار مي گيرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضاي هئيت مديره پيش از اين از مدير عامل باشگاه خواستند تا براي رفع مشكلات كنوني در تيم درصدد جذب يك مهاجم برآيند كه مشكلات تيمي استقلال حل و فصل شود و آبي ها در گلزني بامشكل روبرو نشوند، اين در حاليست كه استقلال با مشكلات روبروست كه جذب يك مهاجم گلزن و سرزن مي تواند اين مشكلات را مرتفع سازد.

البته عنوان شده است كه امير قلعه نوعي راضي به دخالت هئيت مديره در اين خصوص نيست اما اعضا قرار است در جلسه موضوع را مورد بررسي قرار دهند و به آن رسيدگي كنند.

گفتني است، قرار شده درجلسه بعدي هئيت مديره تيم استقلال در اين خصوص بحث و تبادل نظر شود و ا عضا در خصوص جذب بازيكن خارجي و يا داخلي راي گيري انجام دهند تا نتيجه به اطلاع سرمربي تيم برسد و بر اساس آن تصميم گيري كند.

شايان ذكر است، در حال حاضر نام سه گزينه داخلي مطرح است، علاوه بر رضاي عنايتي، احمد جمشيديان و محمد غلامي نيز جز گزينه ها هستند و از بين مهاجمان خارجي نيز نام دو بازيكن مطرح است كه قرار شده مورد بررسي قرار گرفته شود تا در خصوص گزينه نهايي، تصميم گيري شود.

گفته مي شود، بحث داخلي و يا خارجي بودن بازيكنان مورد نظر، حائز اهميت است و اولويت اكثر اعضا با جذب بازيكن داخلي است./مح

برچسب ها: هئیت ، بازیکن ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار