ارومیه/

پیشرفت 55درصدی مسکن مهر آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در آذربایجان غربی به 55 درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه، خلیل محبت خواه در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل اینکه در دو شهر سلماس و نقده پیشرفت مسکن مهر مطلوب نبود متوسط پیشرفت مسکن مهر را در سطح استان پایین آورده است.

وی با اشاره به پیشرفت 55 درصدی مسکن مهر آذربایجان غربی تصریح کرد: 6 هزار واحد مسکن مهر در استان آماده تحویل هستند که هفته دولت سال جاری افتتاح می شوند.

محبت خواه با اشاره به همکاری شرکت های خدمات رسان در این زمینه افزود: در صورتی که آب، برق، گاز و فاضلاب مساکن مهر استان تأمین نشود هیچکدام از واحدهای مسکن مهر افتتاح نمی شوند.

وی با اشاره به واگذاری مساکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در اجرای مساکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر نظارت کامل داریم.

محبت خواه با انتقاد از برخی متقاضیان مسکن مهر خاطرنشان کرد: مسکن مهر گلمان خانه یکی از موفق ترین سایت ها در اجرای مسکن مهر استان است که با وجود وسعت این سایت و آماده نبودن کامل سایت در حال حاضر 50 خانوار در آن ساکن هستند.

* اعتبار مورد نیاز پروژه های مهر ماندگار راه و شهرسازی 500 میلیارد ریال است

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه های مهر ماندگار استان در بخش راه و شهرسازی بیش از 500 میلیارد ریال است.

محبت خواه با تاکید بر واگذاری به موقع اعتبارات اظهار داشت: در صورت واگذاری به موقع اعتبارات شاهد اجرا و اتمام پروژه های مهر ماندگار خواهیم شد.

وی اعلام کرد: در بخش راه روستایی 160 کیلومتر راه روستایی به اتمام می رسد.محبت خواه با اشاره به آسفالت 300 کیلومتر راه روستایی آماده آسفالت افزود: این ظرفیت را داریم که تا پایان سال این میزان را به 700 کیلومتر برسانیم.

محبت خواه با اشاره به شناسایی 50 نقطه حادثه خیز افزود: اصلاح نقاط حادثه خیز یکی از برنامه های اولویت دار این اداره کل در سال جاری است.

وی تصریح کرد: این نقاط بر سایت اولویت با واگذاری اعتبارات لازم اصلاح می شوند.مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تجهیز ناوگان راهداری، آسفالت راه های اصلی و روستایی، اتمام پروژه های که در قالب مهر ماندگار تعریف شده اند و اتمام مساکن مهر از برنامه های اولویت دار این اداره کل در سال جاری است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.