ارومیه/

حمايت از ايده هاي نو و خلاقانه در بخش مسكن و راه

بسترهاي لازم جهت بهره گيري از نوآوري و خلاقيت نخبگان در حوزه هاي مختلف راه و شهرسازي آذربايجان غربي فراهم مي شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي، مديركل راه و شهرسازي استان در ديدار با جمعي از نوآوران و رابطان استاني مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي اظهار كرد: زمينه هاي لازم جهت بهره گيري از نوآوري و خلاقيت نخبگان در حوزه هاي مختلف راه و شهرسازي آذربايجان غربي با همكاري فعالان عرصه علم و عمل فراهم مي شود.

خليل محبت خواه با تاكيد بر اينكه ارتباط بين نوآوران با مجريان و طراحان پروژه هاي راه و شهرسازي استان گسترش يابد، خاطرنشان كرد: دانش و علم بايد در كنار تجربه و عمل قرار گيرد تا بتوان كارهاي بزرگي انجام داد.

محبت خواه متذكر شد: ارائه طرح هاي كارآمد برپايه استفاده از فنآوري نوين در صنعت ساختمان يكي از نيازهاي ضروري اين بخش است.

قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي با يادآوري اين مطلب كه نوآوران و مبتكران به دنبال كار سخت و فداكاري خود در جهت شكوفايي ايران اسلامي تلاش مي كنند، بيان داشت: هر نوآوري و حركت علمي نشاط و اميد را در راستاي رسيدن به آرمان هاي انقلاب اسلامي مضاعف مي‌كند.

محبت خواه در ادامه اين نشست به تك تك سئوالات نوآوران در راستاي شناخت حوزه هايي كه نياز به پژوهش و تحقيق دارند، پاسخ داد.

جمعي از محققان، پژوهشگران، متخصصان و نوآوران به همراه كارشناسان مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي در جريان سفر علمي-تحقيقاتي دبيرخانه نوآوران به آذربايجان غربي سفر كرده اند و از نزديك از مهمترين طرح هاي حوزه راه و شهرسازي استان از جمله پل ميانگذر درياچه اروميه و پروژه هاي مسكن مهر بازديد كردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.