گیلان/

ترویج فرهنگ قرآنی در مهدهای کودک کشور

فرهنگ و معارف قرانی در مهدهای کودک کشور بیش از پیش گسترش می یابد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان ، مدیرکل دفتر امور فرهنگی سازمان بهزیستی کشور در حاشیه برگزاری نشست دبیران شورای فرهنگی منطقه 7 کشور بر ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این سازمان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام علی پهلوان با اشاره به لزوم تقویت مهدهای قرآنی ، افزود : در حال حاضر 8 میلیون کودک ازنوزادی تا شش سال زیر پوشش مهدهای این سازمان قرار دارند و این به معنای پایه فرهنگی خوب برای انقلاب اسلامی است بنابراین برنامه‌ها و آموزش‌های مناسبی به لحاظ محتوایی برای کودکان و مربیان مهدهای کودک تهیه شده تا وضعیت مهدها ازنظر آموزشی مطلوبتر شود.

وی ، اعزام10 هزار مددجو به مشهد مقدس و 5 هزار نفر به عتبات عالیات را از جمله اقدام‌های فرهنگی بهزیستی درسال گذشته اعلام کرد. مدیرکل فرهنگی سازمان بهزیستی کشور خاطر نشان کرد، ساخت 200 هزارواحد مسکونی ، ایجاد 100 هزار فرصت شغلی ، اهتمام به امور مهدهای کودک و آموزش آنهاازجمله برنامه‌های بهزیستی است که زیرساخت فرهنگی دارد.

نشست یک روزه معاونان و دبیران فرهنگی بهزیستی استان های گیلان ، مازندران ، گلستان و سمنان دیروز بابررسی راهکارهای تقویت برنامه های قرآنی و فرهنگی این سازمان در رشت به کار خود پایان داد.

بهزیستی کشور 30هزار کارمندو حدود 3 میلیون و 200 هزار نفر مددجو دارد./ س


برچسب ها: ترویج ، فرهنگ ، قرآنی ، مهدهای ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.