برخورد سرد کفاشيان و کي روش!

کفاشيان: در مورد اسامي کي روش جوابگوست/ ترکيب تيم ملي تغيير مي کند

کفاشيان امروز در تمرینات تیم ملی حضور یافت و در جمع اصحاب رسانه گفت: به محل تمرین تیم ملی آمدم تا علاوه برتماشای تمرینات ملی پوشان با کی روش صحبت کرده و نظرات وی را در مورد وضعیت تیم ملی پرس و جو کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کارلوس کی روش در ابتدای تمرین تیم ملی به مدت 10 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد در حال حاضر همه ملی پوش در حال انجام تمرینات فنی و تکنیکی هستند.

اشکان دژاگه، رضا قوچان نژاد، مسعود شجاعی و امید نظری لژیونرهای تیم ملی به همراه بقیه ملی پوشان در حال تمرین کردن هستند.

از نکات قابل توجه این تمرینات این است که علی کفاشیان رئیس فدراسیون هم از نزدیک نظاره گر تمرینات ملی پوش است.

از نکات حاشیه ای دیگر این بازی این است که تمامی رسانه های ورزشی اعم از نوشتاری و تصویری در محل تمرینات تیم ملی حضور دارند و عکاسان هم در حال ثبت وقایع تمرینات ملی پوشان هستند.

محمد نبی در جمع ملی پوشان حضور دارد و از نزديک نظاره گر بازي است.

اعتراض کی روش به عکاسان ورزشی 

ملی پوشان زیر نظر کارلوس کی روش در حال دویدن و انجام تمرینات سرعتی هستند.

از نکات حاشیه ای تمرینات تیم ملی این بود که برخی از عکاسان به گوشه های محل زمین آزادی رفتند که با مخالفت و اعتراض کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مواجه شدند.

مأموران حراستی هم عکاسان را به جایگاه اصلی شان راهنمایی کردند.

همچنین محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال هم در تمرینات تیم ملی حضور یافت و نظاره گر تمرین ملی پوشان شد.

از نکات دیگر این تمرینات این بود که مسئولان امکانات رفاهی از جمله آب آشامیدنی در اختیار خبرنگاران و عکاسان رسانه های جمعی قرار ندارند همچنین سکویی که جایگاه خبرنگاران مي باشد نیمکت هایش فرسوده است و خبرنگاران در موقع نشستن دچار مشکل می شوند.

علي کفاشيان دقايقي در تمرين امروز ملي پوشان حضور داشت که درهنگام ورود برخورد گرم هميشگي را با کي روش، سرمربي تيم ملي نداشت و حتي هنگام خروج از محل تمرين، کي روش و کفاشيان به سمت هم نرفتند.

تنها مسئله ای که موجب تعجب بسیاری از حاضران در حین تمرین شد حضور علی کفاشیان در تمرین و برخورد سرد او با کی روش سرمربی تیم ملی بود که گویی این دو با یکدیگر مشکل دارند این موضوع با خروج کفاشیان محل تمرین و خداحافظی نکردن و اهمیت ندادن به کی روش جلوه بیشتری پیدا کرد.

این در حالی است که با توجه به اینکه قرار بود تمرین امروز تیم ملی نیز بدون تماشاگران برگزار شود اما تعداد بسیار کمی از هواداران نیز که مشخص نبود چه طور خود را به آنجا رسانده بودند حضور داشتند.

در پايان تمرین تیم ملی کشورمان بازیکنان به دو گروه فسفری و سفید تقسیم شدند و در قالب دو تیم فوتبال با گل های کوچک بازی کردند و یک نفر نیز به عنوان مهاجم هدف با رنگ قرمز بود که مرتب بین تیم ها تعویض می شد.

علی کفاشیان: در مورد فهرست حرفي ندارم

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  افزود:  من همیشه نظرات کی روش  را در مورد تیم ملی جویا می شوم و آن را به زیر مجموعه هایم انتقال می دهم.

 وی درباره بازی تیم ملی با کره جنوبی گفت:  در آستانه  بازی با کره جنوبی هستیم بازی حساس دیگری هم بعد از کره جنوبی با ازبکستان خواهیم داشت من خواهان حضور همه جانبه تماشاگران در استادیوم برای تشویق و حساسیت از ملی پوشان  هستم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره ناراحتی کی روش از مسئولان تیم ملی گفت: ناراحتی کی روش به خاطر نا آماده نبودن زمین شماره یک بود که ما زمین شماره دو را آماده تمرین ملی پوشان کردیم تا بتوانند بهتر تمرین کنند.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد:  من فکر می کنم بازی حساس و سختی مقابل کره جنوبی خواهیم داشت، ملی پوشان از انگیزه بالایی برخوردارند به نظرم بازی خوبی از کار در  خواهد آمد اگر بازیکنان بازی خودشان را انجام دهند به طور حتم می توانیم به جام جهانی صعود کنیم. اگر ملی پوشان متمرکز و دقیق بازی کنند دربازیهای پیش رو نتیجه لازمه  را خواهند گرفت.

 کفاشیان بیان داشت:  تیم ملی در سه بازی گذشته هم می توانست سه امتیاز بازی را کسب کند اما اتفاقاتی برای تیم ملی  پیش آمد که با تمام شایستگی نتوانستند نتیجه لازمه را بگیرند

وی در خصوص دعوت بازیکنانی  همچون علی کریمی  و اشکان دژاگه که برای تیمشان در طول این مدت یک دقیقه هم بازی نکردند بیان کرد:  وظیفه من دخالت در اسامی ملی پوشان نیست انتقادات از فهرست تیم ملی را باید به کادر فنی برسانید. کی روش تصمیم گرفته که این بازیکنان را به تیم ملی دعوت کند و حتما برای اینکارش دلیل دارد.

رئيس فدراسيون فوتبال درباره  برکناری کی روش در صورت عدم نتیجه گیری تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت:  ما کی روش  را اخراج نمی کنیم وی تا پایان خرداد ماه 92  قرارداد دارد و حتی اگر از کره جنوبی هم ببازیم هیچ وقت از سمتش بر کنار نمی کنیم توپ گرد است و ممکن است در بازی با کره جنوبی اتفاقاتی بیافتد که تیم ملی نتواند نتيجه لازمه را کسب کند.

وی درخصوص احتمال استیضاح وی از سوی مجمع فدراسیون فوتبال بعد از شکست کره جنوبی بیان کرد: من فکر نمی کنم  که اعضای مجمع این کار  را انجام دهند جلسه فدراسیون فوتبال در ماه آینده به خاطر انتخاب نائب رئیس  فدراسیون برگزار می شود و صحبتی در مورد برکناری  من صورت نمی گیرد.

کفاشيان درباره جلسه اش  با عباسی وزیر ورزش و جوانان گفت: نشست هایي با عباسی وزیر ورزش و جوانان داشتم وی  به خاطر نزول جایگاه  تیم ملی و نتیجه نگرفتن تیم ملی بسیار ناراحت بود اما علام کرد که امکانات مالی تیم ملی را فراهم خواهم کرد وی نسبت به نتیجه گرفتن تیم ملی مقابل کره جنوبی خوشبین بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  در حال حاضر چهار لژیونر در تیم ملی  هستند که به نظر می رسد که کی روش با حضور این لژیونر ما هم ترکیب تیم ملی  را کمی تغییر دهد.

لازم به ذکر است، تمرین امروز ملی پوشان بیشتر به کارهای تاکتیکی و مرور نقاط و ضعف تیم ملی فوتبال کره جنوبی اختصاص داشت که کی روش تأکید فراوانی برای هرچه بهتر پیاده کردن کارهای تاکتیکی در زمین بود.

گفتنی است، در لحظات آخر تمرین تیم ملی سانتر از جناحین از سوی احسان حاج صفی صورت می گرفت که کریم انصاریفرد در جلوی دروازه توپ های ارسالی را به دروازه خالی شوت می زد تمرین امروز سه شنبه 18 مهر تیم ملی فوتبال رأس ساعت 12:30 به اتمام رسید که تمرین ملی پوشان به مدت 2 ساعت طول کشید و کی روش 4 بازیکن را برای مصاحبه با رسانه ها انتخاب کرد خسرو حیدری محمد نصرتی، سوشا مکانی و مسعود شجاعی چهار بازیکنی بود که با خبرنگاران بی شمار حاضر در تمرین تیم ملی مصاحبه کردند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار