تمديد مهلت ارسال آثار به جشنواره ترافيك و رسانه

دبير پنجمين جشنواره ترافيك و رسانه از تمديد مهلت ارسال آثار به اين جشنواره خبر داد و گفت: علاقمندان مي توانند تا 30 مهر آثار خود را به دبيرخانه جشنواره ارسال نمايند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس،سيدغلامرضا كاظمي دينان با بيان اينكه رسانه ها نمايندگان افكار عمومي هستند ودر شكلي دهي افكار عمومي نقش بسزايي دارند‏،افزود:رسانه ها نقش فرهنگسازي در جامعه را برعهده دارند.
وي با تأكيد بر اينكه ترافيك معضلي است كه گريبانگير مردم خصوصا شهروندان تهراني شده است‏،تصريح كرد:حل اين معضل همكاري و همراهي تمام دستگاه ها را مي طلبد كه در اين مسير گام بردارند.
دبير پنجمين جشنواره ترافيك و رسانه با اشاره به اينكه معضل ترافيك در كشورهاي توسعه يافته حل شده است‏،خاطرنشان كردامروز درتهران از هر 10 هزار وسيله نقليه 120 تصادف اتفاق مي افتد و 8 نفر كشته مي شوند كه جاي بس تأسف دارد.
كاظمي دينان اضافه كرد:در سال يك ميليون و 200 هزار نفر براثر سوانح رانندگي جان خود را از دست مي دهند كه نيمي از تلفات رانندگي به عابران پياده و موتورسواران اختصاص دارد.
وي با اشاره به اينكه 40 درصد تلفات درون شهري در تهران اتفاق مي افتد‏،خاطرنشان كرد:70 درصد تصادفات شهر تهرلن در بزرگ راه ها و آزاد راه ها رخ مي دهد.  
كاظمي دينان با بيان اينكه پنجمين جشنواره ترافيك و رسانه با هدف ارتقاي صحيح رانندگي برگزار مي شود،افزود: مهلت زمان ارسال آثار تا 30 مهر ماه جاري تمديد شده و علاقمندان مي توانند در فرصت باقي مانده نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمايند.  
وي تصريح كرد: تا كنون بيش از هزار اثر به دبيرخانه پنجمين جشنواره ترفيك و رسانه رسيده كه بيشتر اين آثار عكس و تيتر هستند.
دبير داوران پنجمين جشنواره ترافيك و رسانه نيز در اين نشست خبري با اشاره به اينكه اين جشنواره 14 آبان ماه سال جاري در تهران برگزار مي شود‏،افزود:هيأت داوران بين 5 تا 7 نفر هستند.
دكتر فرقاني با بين اينكه فرهنگ سازي امري زمان بر و در درازمدت تأثير آن مشخص مي شود‏،تصريح كرد:فراهم كردن بسترهاي خدمت رساني به مردم از جمله مهمترين رسالت خبرنگاران و رسانه ها محسوب مي شود.
وي با اشاره به اينكه تلاش شده از زبده ترين داوران اين حوزه در امر داوري بهره گيري شود،افزود:جشنواره ترافيك و رسانه يك رويداد فرهنگي است.
دبير داوران پنجمين جشنواره ترافيك و رسانه در پايان گفت:به نفرات اول تا سوم جوايزي اهدا خواهد شد.
دكتر فرقاني افزود:محورهاي اصلي پنجمين جشنواره ترافيک و رسانه شامل فرهنگ و ترافيک، حمل و نقل و ترافيک، تعامل بين بخشي و ترافيک ، انسان و ترافيک است و همچنين بخش ويژه اي تحت عنوان رسانه هاي شهروندي و ترافيک(شامل عکس و فيلم هاي موبايل، مطالب منتشر شده در فضاهاي مجازي مانند وبلاگ ها و وب سايت ها و...) نيز در اين دوره از جشنواره پيش بيني شده است./ف
برچسب ها: جشنواره ، ترافیک ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار