نمونه ای از رفتار وحشیانه رژيم صهيونيستي

رفتار وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی با حسن عفیفی جوان فلسطینی، نمونه ای از سیاست های تروریستی این رژیم در برابر فلسطینی های ساکن قدس است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، حسن عفیفی قبل از آن که بازداشت شود در مقابل چشم اعضای خانواده اش به شدت مورد ضرب و جرح نظامیان صهیونیست قرار گرفت.

نیروهای امنیتی اسرائیلی روز جمعه گذشته با حمله به صحن مسجدالاقصی در شرق قدس اشغالی با نمازگزاران فلسطینی درگیر شدند. در این حمله دهها فلسطینی زخمی شدند که حسن عفیفی یکی از آنان بود. حمله وحشیانه نیروهای امنیتی اسرائیلی به عفیفی به انتقال وی به بیمارستان برای درمان جراحاتش منجر شد ولی خون او که در محل حادثه باقی مانده است شاهدی بر رفتار وحشیانه اشغالگران با غیرنظامیان فلسطینی است.

پدر حسن عفیفی نیز زمانی که برای نجات دادن فرزندش تلاش کرد از حملات نظامیان صهیونیست در امان نماند و مورد ضرب و جرح قرار گرفت و به صورتش گاز فلفل پاشیده شد. مادر این جوان فلسطینی نیز شاهد بود که چگونه حدود پانزده نیروی امنیتی اسرائیل فرزندش را به شدت کتک زدند.

رفتاری که با عفیفی شد صرفا نمونه کوچکی از آلام ملت فلسطین به علت وحشی گری های رژیمی است که کل این ملت را مجازات می کند ولی شهرک نشینان صهیونیست را آزاد می گذارد تا در خیابان های بخش قدیمی قدس جولان بدهند. در زمان تظاهرات شهرک نشینان در خیابان های شرق قدس، نظامیان اشغالگر خیابان ها را به روی رهگذران و خودروهای فلسطینی بستند و از هر سو از شهرک نشینان محافظت می کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار