قلعه نویی: همه تیم‌های دولتی پول گرفتند به جز استقلال و پرسپولیس

سر مربی تیم فوتبال استقلال گفت: به غیر از ملوان که تیم خصوصی است سایر تیم‌های لیگ برتری به سهم خود از دولت پول گرفتند و تنها استقلال و پرسپولیس هیچ پولی دریافت نکرده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر مس کرمان در دیداری دوستانه گفت: برای حفظ شرایط تیم این دیدار را برگزار کردیم. بازی بدی نبود و بدون در نظر گرفتن نتیجه سعی کردیم از نفراتی که کمتر بازی کردند استفاده کنیم و تا حدودی از عملکرد آنها راضی بودیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه پورحیدری اعلام کرده وی قصد دارد از سمت خود استعفا کند، تصریح کرد: اجازه بدهید در مورد این مسئله فتح‌الله‌زاده صحبت کند اما من هم یک صحبت‌هایی با فتح‌الله‌زاده انجام دادم. همه ما مخصوصا بازیکنان تحت فشار هستند، تمام دغدغه‌ام بازیکنان هستند. به عنوان مثال میلاد میداوودی از مرداد سال گذشته هیچ پولی از استقلال نگرفته است.

سرمربی استقلال تاکید کرد: از طرف بازیکن تحت فشار هستم و بازیکن هم ماشینش را می‌فروشد، بازیکن خارجی‌ام هم به تیم برنگشته است. تمام مشکلات و فشارها روی من، فتح‌الله‌زاده و پورحیدری است.

قلعه‌نویی گفت: همه تیم‌های دولتی پول گرفتند به جز استقلال و پرسپولیس. شرایط خوبی نیست. من هم با شرایط روحی که دارم فکر می‌کنم ادامه کار خیلی مشکل است. بعضی از اعضای تیم از ما یک میلیون دستی می‌خواهند. اعضای پشتیبانی اجاره خانه‌شان عقب افتاده و ادامه کار با این شکل خیلی سخت است.

سرمربی استقلال با گلایه از برخی از هواداران این تیم گفت: خیلی از بازیکنان ما هنوز یک ریال هم نگرفته‌اند. با اینکه ما نتیجه هم می‌گیریم اما هواداران مهر خود را از ما دریغ می‌کنند. شما خودتان را جای من بگذارید. هم از طرف بازیکنان تحت فشار هستم و هم تعدادی از بازیکنان‌مان بعد از مرخصی برنگشته‌اند. تعدادی از دوستان هم که این گونه به ما کم لطفی می‌کنند.

قلعه نویی تاکید کرد: آستانه تحمل من هم حدی دارد. به هر حال من هم یک جا آب، روغن قاطی می‌کنم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: من از محمد عباسی، وزیر ورزش تعجب می‌کنم که چرا اینقدر نسبت به باشگاه استقلال بی تفاوت است.

سرمربی استقلال عنوان کرد: شرایط ما طوری است که اگر بازی عقب افتاده خود را ببریم و تراکتور را هم از پیش رو برداریم با سپاهان در صدر جدول قرار می‌گیریم. به غیر از ملوان که تیم خصوصی است سایر تیم‌های لیگ برتری به سهم خود از دولت پول گرفتند و تنها استقلال و پرسپولیس هیچ پولی دریافت نکرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه محمد رویانیان با مدیریت خود برای باشگاه پرسپولیس پول آورد، گفت: من از رقم آنچنانی گذشتم که در استقلال باشم حالا که وضعیت سکوها اینطور است، فکر می‌کنم نباید به استقلال برمی‌گشتم، چرا که سکوها با ما همدل نیستند

قلعه‌نویی افزود: من می‌دانستم استقلال مشکل دارد و به تیم آمدم. استقلال اگر پول داشته باشد سراغ من نمی‌آید. آن قسمت کاری که فتح‌الله‌زاده باید می‌کرده انجام داده اما وزارتخانه یک ریال پول نداده است. برای وزرات ورزش دو میلیارد پول چیزی نیست، اگر آنها یک یا دو میلیارد پول تزریق کنند چه اتفاقی می‌افتد؟

وی در مورد تعطیلی مسابقات لیگ اظهار داشت: این مسئله بیشترین ضربه را به تیم ما می‌زند. در 4 مسابقه 10 امتیاز گرفته بودیم و روند رو به جلویی داشتیم و تازه با یکدیگر هماهنگ می‌شدیم که چند نفر به تیم ملی رفتند، چند نفر هم نیامدند و تیم‌مان سه تکه شد. آن نفرات هم به دلیل مشکلات مالی به تیم برنگشتند.قلعه‌نویی درباره احتمال حضور ساموئل در پرسپولیس اظهار داشت: اگر تا نیم فصل باشم، در این مورد تصمیم می‌گیریم./آق
برچسب ها: قلعه نویی ، استقلال ، پول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۱
پولایی که میگیرن حرومه
آخرین اخبار