در اختتامیه ششمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران نشان بلورین و لوح ویژه دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره و نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال سرآمد که عصر جمعه با حضور  25 کشور در 9 بخش بین الملل برگزار شد، بعد از ارزیابی 40 اثر راه یافته به این جشنواره در 9 حوزه محتوایی، پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران (www.istta.ir) از ایران وابسته به جهاددانشگاهی در حوزه محتوایی جغرافیای فرهنگی به عنوان یکی از 10 اثر فاخر در بخش بین الملل حائز دریافت نشان بلورین و لوح ويژه شد.
 
مراسم اختتاميه ششمين جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال، توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عصر جمعه در سالن همايش هاي اصلي مصلي بزرگ امام خميني تهران  برگزار گردید.
 
 در اين مراسم كه با حضور شركت كنندگان داخلي و خارجي و برگزيدگان بخش بين الملل برگزار شد پس از سخنراني مسئولان از 10 اثر برگزیده دارای محتوا به عنوان آثار فاخر در بخش بین الملل تقدير شد.
 
توليد محتواي چند زبانه مفيد و فاخر در حوزه گردشگري و ميراث فرهنگي ايران، ویژگی‌های ممتاز ساختاری و فنی، محتوایی و زیبایی‌شناسی، به روز رساني مداوم سايت چند زبانه مركز، تعامل اثربخش سايت با مراكز و نهادهاي دانشگاهي مشابه در عرصه بين الملل، نشر اطلاعات علمي و متقن به زبان هاي انگليسي و عربي براي علاقه مندان فرهنگ و تمدن ايراني در سراسر كشور و نيز ايرانيان مقيم خارج از كشور از عمده دلايل اين انتخاب بوده است.
 
خاطرنشان می گردد: نشان بلورین و لوح ويژه این جشنواره توسط معاون ارتباطات و اطلاع رساني مركز گردشگري علمي – فرهنگي دانشجويان ايران به نمايندگي از مركز دريافت گردید.
 
گفتنی است: در ديگر بخش هاي جشنواره نيز در بخش محافظت از کودکان در فضای مجازی از 118 اثر راه یافته به این بخش، مرکز علمی فرهنگی امنیت سایبر از کشور مالزی نشان زرین دریافت کرد. در بخش بیداری اسلامی نیز بعد از ارزیابی 28 اثر راه یافته به این جشنواره، پایگاه اینترنتی اسلام تایمز از ایران به نشان بلورین دست یافت.

در بخش صنایع فرهنگی دیجیتال از 58 اثر راه یافته به این جشنواره، آکادمی بین المللی اپتک از کشور هندوستان نشان بلورین دریافت کرد و در بخش محتوای مناسب خانواده از میان 244 اثر شبکه آی فیلم از ایران موفق به دریافت نشان بلورین شد؛ در این بخش پایگاه اینترنتی آن اسلام – ON Islam  - از کشور مصر شایسته لوح تقدیر شناخته شد. همچنین در بخش تولید محتوا در حوزه اشتراک مساعی برای دانش افزایی از میان 140 اثر راه یافته به جشنواره، پرتال اینترنتی تبیان از ایران نشان بلورین دریافت کرد.

در بخش سرگرمی آموزشی نیز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شایسته لوح تقدیر شد. همچنین در بخش تبادل و تنوع فرهنگی پایگاه اینترنتی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از میان 244 اثر راه یافته به جشنواره نشان بلورین دریافت کرد و از پایگاه تحلیلی خبری اهل بیت نیز تقدیر به عمل آمد./عب

برچسب ها: گردشگری ، علمی ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار