ایرانیان نقش ارزنده ای در شناخت ائمه هدی داشته اند

موسس کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) در نجف اشرف گفت: نتایج تحقیقات 50 ساله علامه قریشی نشان می دهد که ایرانیان عزیز و امام شناس نقش ارزنده ای در شناخت ائمه هدی داشته اند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران: به نقل از دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، دانشجویان استان مرکزی و آذربایجان شرقی ضمن دیدار از کتابخانه امام حسن مجتبی(ع) با فرزند علامه قریشی بنیانگذار این کتابخانه دیدار کردند.

در این دیدار شیخ مهدی قریشی ضمن خوش آمد گویی به بیان نکات پیرامون اثرات علمی علامه قریشی که تماماً پیرامون زندگانی و تاریخ با ارزش ائمه معصومین (ع) می باشد پرداخت.

وی اذعان داشت: نتایج تحقیقات 50 ساله علامه قریشی این را نشان می دهد که ایرانیان عزیز و امام شناس ، نقش ارزنده ای در شناخت ائمه هدی داشته اند.

وی از قول پدرش نقل کرد؛که علامه قریشی 10 روز قبل از رحلتش گفت: ایران قلب و نور شیعه است و هیچ ملتی غیر از ایرانیان به خوبی ائمه هدی را نشناختند.

وی ادامه داد: ایرانیان حق ائمه را آن طور که باید و شاید به جا آورده اند به همین دلیل اکثر علمای مدفون در نجف از ایران برخاسته اند و نقش تعیین کننده ای در جهان تشیع ایفا کرده اند.


شیخ مهدی قریشی در پایان از دانشجویان خواست سلامش را به ملت ایران و مقام معظم رهبری عرضه بدارند./ع2
برچسب ها: ایرانیان ، ائمه ، قریشی ، علما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.