«عاشقانه‌ها» با صدای احسان خواجه امیری می‌آید +دانلود

آهنگسازی این قطعه را علیرضا افکاری انجام داده و روزبه بمانی نیز کلام انرا سروده. تنظیم قطعه دریا بر عهده هومن نامداری بوده و آرش پاکزاد نیز این قطعه را تنظیم کرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، آلبوم «عاشقانه‌ها» با صدای احسان خواجه امیری سر انجام عصر امروز با اخذ همه مجوز‌های لازم، مجوز نهایی‌اش را نیز دریافت کرد و به گفته «احسان خواجه امیری» و شرکت صاحب اثر، تا دو هفته دیگر وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.

این خواننده در حالی که برای اجراهای خارج از کشور‌اش، در بیرون از مرزهای ایران به سر می‌برد، در یادداشتی که در اختیار موسیقی ما قرار داده، مراتب تشکر و قدردانی‌اش را به مخاطبان موسیقی و طرفدارانش ابراز کرده و نوشته: ‌

«وقتی پیامهای شما را خواندم حس کردم که یک کوه پر قدرت حمایتم می‌کند خیلی احساس عجیبی بود. به لطف خدای بزرگ و دعای شما نهایتا امروز مجوز آلبوم «عاشقانه‌ها» صادر شد. از تک تک شما که ۲ سال صبر کردید و همه جوره هوای من را داشتید ممنونم. از آن عزیزانی که در این مسیر همراهم بودن تا آن عزیزانی که در مجوز گرفتن کمکم کردن از همه سپاسگذارم.

می‌دانم هوادارهای احسان خواجه امیری خیلی سخت پسند هستند. ولی فکر می‌کنم به امید خدا این مجموعه راضیشان کند.
دوستتون دارم

احسان خواجه امیری.»

این خواننده همچنین قطعه پنجم آلبومش به نام «دریا» را به دوستدارانش تقدیم کرده که در ادامه می‌توانید آنرا گوش و دانلود کنید.

آهنگسازی این قطعه را علیرضا افکاری انجام داده و روزبه بمانی نیز کلام انرا سروده. تنظیم قطعه دریا بر عهده هومن نامداری بوده و آرش پاکزاد نیز این قطعه را تنظیم کرده است.

من این جوری نمی تونم یه سدی بین قلب ماست
تو باید غرق شی در من بفهمی کی دلش دریاست

من این جوری نمی تونم تو پای من نمی شینی
تورو اونقدر بخشیدم بزرگی مو نمی بینی

همیشه مقصدم بودی کجا با تو سفر کردم
چقدر تنها برم دریا چقدر تنهایی برگردم

من این جوری دلم خوش نیست شبم با ترس هم مرزه
بهشت هم اونورش باشه به این برزخ نمی ارزه

من این جوری نمی تونم تو اینجایی و من تنهام
دارم میمیرم از بس که نگفتم چی ازت می خوام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار