جوكار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

طرح سؤال از رئيس‌جمهور باعث ايجاد تنش بين مجلس و دولت مي‌شود/ پاسخ‌ها از هم‌اكنون قانع‌كننده نيست

عضو هيئت‌ رئيسه فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينكه طرح سؤال از رئيس‌جمهور نمي‌تواند وضعيت را تغيير دهد، گفت: عملي‌ شدن طرح سؤال از رئيس‌جمهور، تنشي را بين دولت و مجلس ايجاد مي‌كند كه مانع از روند حل مشكلات خواهد شد.

محمدصالح جوكار در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به مخالفت فراكسيون اصولگرايان با طرح سؤال از رئيس‌جمهور گفت: اين فراكسيون اصل"فايده ـ هزينه"‌ را مدنظر قرار داده و اگر قرار است هزينه اين طرح بيشتر از فايده آن باشد، نبايد عملياتي شود.

وي تصريح كرد: معتقديم در خلال طرح‌ سؤال از رئيس‌جمهور، گفتماني ايجاد خواهد شد كه به نفع نظام و مردم نخواهد بود.

عضو هيئت‌رئيسه فراكسيون اصولگرايان با بيان اينكه پاسخ‌ها از هم‌اكنون قانع‌كننده نيست، اظهار داشت: پاسخ‌ها به گونه‌اي است كه نماينده‌ها نمي‌توانند پاسخ درستي دريافت كنند.

جوكار خاطر‌نشان كرد: عملي‌ شدن طرح سؤال از رئيس‌جمهور، تنشي را بين دولت و مجلس ايجاد مي‌كند كه مانع از روند حل مشكلات خواهد شد.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس افزود: به نظر من اگر نمايندگان در نشستي، مسائل را با رئيس‌جمهور در ميان بگذارند نتيجه بهتر خواهند داشت.

نماينده يزد در خانه ملت با بيان اينكه با طرح سؤال از رئيس‌جمهور نمي‌شود وضعيت را تغيير داد، گفت: پيشنهاد مي‌كنيم دولت و مجلس در يك فضاي تعاملي به حل مشكلات بپردازند.
انتهاي‌پيام/
برچسب ها: طرح ، سوال ، رئیس ، جمهور ، تنش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار