پس از پیروزی تیم ملی مقابل کره جنوبي؛

مظلومی: با اين سه امتیاز مسیر صعود به جام جهاني هموار شد

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای صعود به جام جهانی با این سه امتیاز مسیرمان هموار تر شد.

غلام حسین مظلومی پیشکسوت فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  بهتر از این نمی شد که در تهران و ورزشگاه آزادی با حمایت هوادارنمان توانستیم تیم ملی کره را شکست دهیم، طرفداران فوتبال با خوشحالی ورزشگاه را ترک کردند و ملی پوشانمان شب بیادماندی را رقم زدند و همان طور که قبل از بازی گفته بودم کره جنوبی را بردیم.

وی ادامه داد:  نفرات تیم ملی زحمت زیادی برای پیروزی با کره جنوبی کشیده بودند و با این سه امتیاز مزد زحمات هفته ها تمرین را گرفتند.

مظلومی اضافه کرد:  نتیجه مقابل کره جنوبی قابل تقدیر و تحسین و این 3 امتیاز راه را برای صعود به جام جهانی برزیل هموارتر کرد تا تیم ملی برای بازی های آینده روحیه و انگیزه بالایي داشته باشند.

وی تصریح کرد:  با توجه به این که قطر نیز در زمین خود مغلوب ازبکستان شد حالا فقط باید ازبکستان را در ایران شکست بدهیم تا کمی خیالمان برای صعود راحت شود ازبکستان را مثل این بازی با حمایت هوادران شکست خواهیم داد.

مظلومی درباره تاکتیک جدید کره ای ها گفت:  تیم ملی فوتبال کره جنوبی در این بازی باعث تعجب شد که در ضربات ایستگاهی بسیار خوب ظاهر شد و در ارسال توپ های بلند نیز خطرات زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد که نشان داد تیم پرقدرتی در کارهای تاکتیکی و گروهی است که با نفرات قد بلند خود موقعیت های زیادی را روی دروازه ما خلق کرد./آق
برچسب ها: هموار ، سه ، مظلومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار