قم/رییس جامعۀ المصطفی؛

رویکرد تبلیغی فاطمه زهرا(س)، الگوی تبلیغی حوزویان است

رییس جامعۀ المصطفی العالمیه تصریح کرد: روش تبلیغی فاطمه زهرا(س) بهترین الگوی تبلیغی برای حوزویان به ویژه بانوان طلبه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام و المسلمین اعرافی ، درهمایش" فاطمه زهرا(س)، اسوه حیات طیبه" که در موسسه آموزش عالی بنت الهدی قم برگزار شد، با بیان اینکه حضرت زهرا (س)، با وجود عمر کوتاه، عالی ترین درجات معنوی را درک کرد، گفت: امروز حوزه های علمیه و مراکز علمی باید این الگوی والا را به دنیای معاصر که دچار بحران های متعدد به ویژه در زمینه اسیب های خانواده ، به خوبی معرفی کنند.
وی به رویکرد حضرت زهرای مرضیه به مساله اجتماع اشاره کرد و گفت: نقش حضرت یک نقش بی بدیل در تاریخ بشریت است؛ آن حضرت در بحران پس از ارتحال نبی مکرم اسلام پرچم هدایت را برافراشت و اگر این وجود نورانی و روشنگری های این بانوی نمونه اسلام نبود، چراغ حقیقت خاموش می شد.
رییس جامعة المصطفی افزود: رفتار فاطمه (س) در صبر و مقاومت ، در امید به آینده و در دفاع از ولایت در این دوران حساس ، بهترین الگوی تبلیغی برای همه حوزویان به ویژه بانوان طلبه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی اضافه کرد: حضرت فاطمه (س) در آن دوران سخت در برابر همه ناملایمات ، مقاومتی الهی و ایمانی داشت و حوزه های علمیه باید این خط و مسیر نورانی را همواره دنبال کند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.