رسولي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"احمد شهيد" در خدمت سرويس‌هاي تبليغي و جاسوسي استكبار جهاني است

يك حقوقدان گفت: گزارش احمدشهيد نه به قصد خدمت به حقوق بشر منتشر نشده بلكه درمسير اجراي دستور سرويس‌هاي تبليغي و جاسوسي استكبار جهاني عليه ملت ايران است.

محمد رسولي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گزارش دروغين احمدشهيد به شوراي حقوق بشر اظهار داشت: به نظر مي‌رسد از همان آغاز كار وی به عنوان گزارشگر ایران در امور حقوق بشر، ين فرد در اختيار سرويس‌هاي تبليغي ضد ايراني قرار گرفته است و دليل خدمت شهید به سرويس‌هاي ضد ايراني اين است كه وی گزارش خود را پيش از اينكه به شوراي حقوق بشر تحويل دهد در اختيار رسانه‌هاي ضد انقلاب قرار داده است.

اين حقوقدان تصريح كرد: ايراد اساسي ديگر به نحوه تهيه گزارش احمدشهيد از منظرحقوقي، منبع تهيه گزارش اوست كه به گروه‌هاي تروريست مانند سازمان مجاهدين خلق و برخي از افراد اپوزيسيون مخالف نظام اختصاص دارد.

وي با بيان اينكه احمد شهيد براي اجراي مأموريتش از مردم ايران و جامعه تحقيق نكرده است گفت: گزارشات منتشر شده او جهت دار و در مخالفت و مقابله با مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران است و اكثر ادعاهاي اين فرد در خصوص وقايع و فتنه سال 88 كذب محض است.

رسولي با اشاره به عملكرد شوراي حقوق بشر تصریح كرد: رفتار احمد شهيد سياست يك بام و دوهوا را به ذهن هر انسان منصف و بي طرفي تداعي مي‌كند و اين نتيجه را به وجود مي‌آورد كه اين اتفاق يكي از صدها نقشه و توطئه استكبار جهاني عليه ملت ايران است.

اين پژوهشگر مطرح كرد: وقتي شوراي حقوق بشر و نماينده آن چشمان خود را بر واقعيت مي‌بندند و با تحريف حقايق را وارونه جلوه مي‎دهند نتيجه آن چيزي جز بي اعتباري براي خود آنها نيست.

وي در ادامه با اشاره به برخي از ايرادات وارده به نحوه گزارش نويسي احمد شهيد تصريح كرد: گزارش احمدشهيد حقوقي نيست و به نظر مي‌رسد گزارش وي يك گزارش سياسي، اپوزيسيون پسند و سرشار از منفي بافي باشد تا اينكه بخواهد يك مطلب تحقيقي و حقوقي را بيان كند.

این حقوقدان با تأكيد بر بي توجهي احمد شهيد به واقعيات، فرهنگ، آداب و رسوم، دين و شعائر مذهبي ملت ايران خاطرنشان کرد: احمدشهيد در گزارش‌هاي خود قواعد كلي فرهنگ ايران را مراعات نكرده و اين امر نشان مي‌دهد كه مأموريت وي نه به قصد خدمت به حوقق بشر بلكه در مسير اجراي دستور سرويس‌هاي تبليغي و جاسوسي استكبار عليه ملت ايران است.

انتهای پیام/پ3
برچسب ها: گزارش ، احمدشهید ، رسولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار