اردبیل/

مجتمع دولت در سرعین افتتاح می شود

استاندار اردبیل از افتتاح مجتمع دولت در شهرستان سرعین با هدف خدمت رسانی متمركز به مردم و مسافران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  اكبر نیكزاد در جریان بازدید از پروژه های در دست اجرای سرعین به در حال اجرا بودن مجتمع دولت در سرعین اشاره كرد و افزود: با اتمام این مجتمع كه در زیربنایی بالغ بر 2100 متر مربع ، در حال احداث است فرمانداری سرعین و تعدادی از ادارات شهرستان در آن مستقر و به شكل متمركز به خدمت رسانی به مردم و گردشگران خواهند پرداخت.

وی گفت: به لحاظ محوریت صنعت گردشگری در توسعه استان ، تلاش می شود نیازهای اساسی این حوزه یكی پس از دیگری پیگیری و محقق شود.

استاندار اردبیل با اشاره به موهبت های الهی نهفته در سرعین و دامنه های سبلان افزود : دولت دهم با تصویب شهرستان شدن سرعین ،علاوه بر پاسخی مناسب به انتظارات به حق مردم و مسوولان استان ، زمینه را برای برداشتن گام های بلندتر بخش خصوصی برای توسعه این منطقه فراهم تر كرد.

نیكزاد گفت : در این راستا ، تمامی دستگاه های دخیل در پروژه های فوق از جمله ادارات كل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، ورزش و جوانان ، راه و شهرسازی و شهرداری نیز باید روند تكمیل به موقع این پروژ ه ها را مدیریت كرده و در موعد پیش بینی شده در خدمت مردم و میهمانان وارد شده به استان قرار دهند./س 

 

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، مجتمع ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.