ساماندهی غرفه های بازیافت در شرق تهران

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 8 با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ تفکیک مواد و پسماند، از ساماندهی غرفه های بازیافت سطح محدوده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 8 ، حمید رضا فرخی با اشاره به بازدیدهای روزانه از غرفه های بازیافت گفت: غرفه های 12 گانه بازیافت سطح منطقه توسط کارشناس اداره بازیافت و ناظرین نواحی به صورت روزانه مورد بازدید و ارزیابی قرار می گیرند.
وی افزود: در این بازدیدها راهکارهایی که بتواند موجب افزایش بازدهی در کار غرفه ها و اشتیاق و مشارکت شهروندان به همکاری بیشتر با متصدیان غرف شود؛ مورد بررسی قرار می گیرد، همچنین نواقص و مشکلات احتمالی غرفه ها با بازدید روزانه برطرف می شود. 
فرخی گفت: وجود خودروهای جمع آوری پسماند خشک در بلوکهای برداشت سطح منطقه امکان جمع آوری بهینه سماندهای خشک را در هر بلوک فراهم نموده و خودروها با حضور طبق بلوک بندی در هر ناحیه، زمینه رضایت و مشارکت شهروندان را فراهم می کنند. 
وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به پتانسیل بالای منطقه 8 در خصوص جمع آوری پسماندهای خشک، اداره بازیافت در نظر دارد آموزش و جمع آوری پسماندهای خشک را به میزان مطلوب برساند.
فرخی تصریح کرد: بر همین اساس تمامی خودروهای جمع آوری پسماندهای خشک در منطقه 8 مجهز به دستگاه GPS هستند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار