همایش بزرگ شکوفایی عشق در غرب تهران برگزار شد

همایش بزرگ شکوفایی عشق به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی درغرب تهران برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه 5  ، عباس بابازاده ، قائم مقام شهردارمنطقه درهمایش بزرگ شکوفایی عشق که با حضور زوج های جوان وهمچنین زوج های موفق برگزارشد ، با اشاره به اینکه ازدواج نقش موثری در ارتقای سلامت اجتماعی دارد افزود: ازدواج و گسترش آن موجب دوری آسیب های متعددی از قبیل روحی، روانی، جسمی، اعتقادی و اجتماعی برخی از خانواده ها و افراد جامعه می شود.  
وی همچنین با بیان اینکه در دین مبین اسلام به امر ازدواج بسیار تاکید شده است، اظهارداشت: تبیین و تشریح در باب اهمیت ازدواج و نقش آن در ارتقای سلامت اجتماعی از سوی مبلغان دینی در منابر و مجالس امری ضروری است.  
بابازاده گفت: خانواده ها نیز با مشاوره و کمک به جوانان برای تشکیل خانواده به جوانان کمک و از بسیاری از سخت گیری ها در زمینه ازدواج فرزندان خود تجدید نظر کنند.  
وی افزود: آسان سازی ازدواج به عنوان یک فرهنگ در بین خانواده ها زمینه ساز ازدواج های موفق خواهد بود که باید به این مهم توجهی ویژه شود.  
قائم مقام شهردارمنطقه 5 در ادامه پرهیز از تجملات و تقویت بنیان دینی جوانان را از اصول مهم ازدواج های موفق عنوان کرد و یادآورشد: الگوپذیری از زندگانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) می تواند نشان دهنده راه جوانان در زندگی و رسیدن به بهترین لحظات معنوی در زندگی زناشویی باشد.
بر اساس این گزارش ، درپایان مراسم اززوج های موفق که نیم قرن اززندگی مشترک آنها می گذرد وهمچنین زوج های جوان تجلیل شد./ف
برچسب ها: همایش ، شکوفایی ، غرب ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار