افزايش احتمال تعطيلي روزنامه صهيونيستي معاريو

روزنامه معاريو چاپ فلسطين اشغالي به سبب برخي مشکلات از جمله مشکل مالي با خطر تعطيلي روبرو شده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل ازشبکه اسکاي نيوز عربي ؛‌ اين شبکه در حالي که تصاويري از تجمع کارکنان و روزنامه نگاران روزنامه صهيونيستي معاريو را پخش مي کرد گزارش داد اين روزنامه که روزگاري پرشمارترين روزنامه در اسرائيل بود اکنون به سبب مواجه شدن با مشکل مالي بسياري از خوانندگان خود را از دست داده و با خطر تعطيلي روبرو شده است و کارکنان آن نيز با خطر بيکاري دست و پنجه نرم مي کنند.

يهودا شاروني از روزنامه نگاران معاريو مي گويد: تعطيلي اين روزنامه تاثير بدي دارد زيرا بازار مطبوعات در اسرائيل از اصل با مشکل روبروست.

در ادامه آمده است: شرکت هاي مختلف براي نجات معاريو از تعطيلي با هم مذاکره مي کنند اما هيچ کس پيش بيني نمي کند که در آينده نزديک رونق گذشته خود را بازيابد. شايد بحران معاريو ناشي از اوضاع ناگواري باشد که رسانه هاي مکتوب در غرب با آن روبرو هستند اما برخي اسرائيلي ها معتقدند بحران معاريو علل ديگري دارد که پول و سياست از جمله مهمترين اين علل به شمار مي روند.


عوزي بنزمن از نويسندگان مجله "چشم هفتم" مي گويد: بزرگترين روزنامه اسرائيل در خدمت نتانياهو و دولت وي است. کساني که اين روزنامه را دنبال مي کنند مي دانند که اين روزنامه در خدمت نتانياهو و سياست هاي دولت اوست.

در پايان گزارش آمده است: بيشتر روزنامه ها در اسرائيل با بحران مالي روبرو هستند .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار