نيمار پيوستن به بارسلونا را تکذيب کرد

ستاره برزيلي تيم سانتوس شايعات پيرامون پيوستن به تيم هاي برتر اروپايي را تکذيب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري اسکاي اسپوتز، مهاجم برزيلي تيم سانتوس در روزهاي اخير گزينه اول تيم هاي برتر لاليگا و ليگ برتر بوده است.
شرکت DIS  که روي او سرمايه گذاري کرده و سهمي نيز در درآمدهايش دارد اخيرا اعلام کرد که نيمار سال 2013 به بارسلونا مي پيوندد.
اين ادعا نيمار را بسيار آشفته کرده است.
وي در ارتباط با صحبت روبرتو مورنو رئيس اين شرکت گفت: DIS در ارتباط با آينده من تصميم نمي گيرد و هيچ سهمي نيز در آن نخواهد داشت.
وي در ادامه افزود: شايد DIS سهمي از حقوق و عوايد من داشته باشد اما اگر مطلع باشيد آنها هيچ مسئوليتي در ارتباط با زندگي من ندادند و تنها پدرم است که در مورد آينده من تصميم مي گيرد و هرگاه از دهان خود او شنيديد که من سانتوس را ترک مي کنم آن وقت باور کنيد که اين کار را انجام خواهد داد.
وي همچنين به دنبال حجم زياد گمانه زني ها در ارتباط با آينده خود گفت: بهتر است رسانه ها در ارتباط با آينده من اگر خبري را از خودم نشنيدند هرگز منتشر نکنند.
هميشه شايعات وجود دارد و من نيز هميشه مي گويم که در سانتوس باقي خواهم ماند، حالا شما هر چقدر که مي خواهيد بگوييد من دارم سانتوس را ترک مي کنم، کسي شما را باور نخواهد کرد.
اين مهاجم هفته اي رويايي را نيز پشت سر گذاشته است. او در اين ديدار دوستانه برزيل مقابل ژاپن در لهستان 2 بار گلزني کرد و روز بعدش نيز در تساوي 2 بر2 سانتوس مقابل اتلتيکو مينيرو گل بسيار زيبايي را به ثمر رساند./آق
برچسب ها: نیمار ، بارسلونا ، سانتوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار