ظاهر عجیب نیکی کریمی در جشنواره ابوظبی! + تصاویر

«نيكي كريمي» که به عنوان یکی از اعضای هيات‌ داوران جشنواره‌ي فيلم ابوظبي در بخش آثار داستاني بلند به ابوظبی رفته است متاسفانه با ظاهری غیر متعارف در اختتامیه این جشنواره حضور پیدا کرد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، «نيكي كريمي» که به عنوان یکی از اعضای هيات‌ داوران جشنواره‌ي فيلم ابوظبي در بخش آثار داستاني بلند به ابوظبی رفته است متاسفانه با ظاهری غیر متعارف در اختتامیه این جشنواره حضور پیدا کرد.

 

 

 

 

لازم به ذکر است گلشیفته فراهانی (که این نوع رفتارهای ضداخلاقی بازیگران، از وی آغاز شد) هم با فیلم سنگ صبور در این جشنواره حاضر است.

منبع: جام نیوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
واقعا که جای تاسفه
Iran (Islamic Republic of)
اعظم
۱۲:۴۶ ۰۵ آذر ۱۳۹۱
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۱
نمیدونم چرا اینا تا از کشور خارج میشن میخوان مثل اروپا لباس بپوشن همین لباسایی که اینجا میپوشین مگه بدتر از اوناست؟ادم خوبه یه ذره جنبه داشته باشه و ابروی یه مملکتو نبره
United States of America
نیلوفر
۱۱:۴۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۱
سلام به نظر من باید جلوی این بی ابروها گرفته بشه
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۶:۵۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
یک زمانی زنان ایرانی انقدر شرف وعزت داشتند که در مقابل کشف حجاب قلدری مثل رضا خان ایستادند. اما الان بعضی از زنان به اصطلاح موفق ما از حجاب چنان گریزان شدند که دست به هر کاری حتی تن فروشی هم میزنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
لعنت خدا به شما ابرو برهاي فاسد ابروي زن ايراني رو با جه هدفي لكه دار ميكنيد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
با زور نمیشه کسی رو مجبور به رعایت حجاب کرد نتیجه عکس میده. (لا اکراه فی دین) باید طرف رو قانع کرد که این حجاب برای امنیت خود شخص در اجتماع قرار داده شده که آبرویش روحفظ میکنه
Iran (Islamic Republic of)
محفوظيان
۱۰:۳۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
با سلام

بايد تاسف خورد كه پول اين مملكت به جيب چه كساني اينطوري واريز ميشود؟ اينجوري خودشان را هنوز بعد از 30 سال كه از انقلاب مي گذرد هنوز نشناخته اندكه اين ها هستند الگوي جوانان چرا به اين شكل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۰:۳۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
این بی آبرو رفته اونجا ادای هنرمندان بی هنر بی دین غربی را در می آره در حالی که نماینده ی کشور اسلامیه و از بودجه ی مملکت انقلاب اسلامی به اینجا رسیده... واقعا" که بی حیایی تا این حدّ .البته نتیجه ی سی و سه سال بی مسئولیتی و بی مدیریتی صدا و سیما بیشتر از این نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۲۲:۴۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۱
نمیدونم چه کسی باید به وضعیت حجاب زنان ایرانی رسیدگی کنه مخصوصا چهره های شاخص مثل بازیگرا که خیلی ها میشناسن و ازشون الگو میگیرن
آخرین اخبار