مشهد/

تحصیل 800 دانشجو در مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) گفت: 800دانشجو در مرکز آموزش‌های مجازی دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) به تحصیل می‌پردازند.

حمیدرضا میرزایی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این مطلب افزود: آموزش مجازی به شیوه‌های نوین آموزشی از راه دور اطلاق می‌شود که در آن با استفاده از فنّآوری‌های مبتنی بر وب و با استفاده از بسترهای انتقال مانند اینترنت ـ اینترانت و با بهره‌مندی از ابزارهایی مانند قالب‌های تعاملی، شبیه‌سازی، تمرین‌ها، آزمون‌های مجازی، فیلم، تصویر، صوت، بر اساس یکی از استانداردهای رایج آموزشی، امکان آموزش مخاطبان را فراهم می‌سازد.

وی با بیان اینکه پذیرش در این دوره‌ها به دو طریق آزمون سراسری و آزمون اختصاصی صورت می‌پذیرد، گفت: پذیرفته‌شدگان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های مهندسی کامپیوتر در گرایش‌های معماری کامپیوتر و هوش مصنوعی، طراحی شهری، برنامه‌ریزی شهری و آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان به ادامه تحصیل می‌پردازند.

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) ادامه داد: این دانشگاه همچنین دوره‌های مجازی ویژه مجاورین، خادمین و زائرین حرم مطهر امام رضا(ع) در رشته‌هایی از جمله علوم قرآنی، نهج‌البلاغه، دعا و زیارت، اخلاق اسلامی، فرهنگ زیارت، کمک‌های اولیه، آشنایی با فرهنگ مجاورین و فرهنگ ارتباط با زائر را برگزار می‌کند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.