بیش از دو ماه از پایان قرارداد سازمان بهزیستی کشور با سازمان بیمه گر بیمه تکمیلی معلولان گذشته است و سازمان بهزیستی با اختصاص 9 میلیارد تومان اعتبار تصمیم گرفته هزینه درمان معلولان را نقدا حساب کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، معلولان گله مند بودند از قطع بیمه تکمیلی خود، می گویند بیشتر از 50 روز است که دیگر از خدمات بیمه تکمیلی محروم شده اند می گویند همان خدمات اندک را هم از دست داده اند اما به راستی پشت پرده این داستان چیست؟

افشین مقصودی فر مدیر عامل بیمه آتیه سازان حافظ که بیمه مکمل معلولان بر عهده این سازمان بیمه گر است گفت: بیشتر از دو ماه است که قرارداد بیمه تکمیلی سازمان بهزیستی با شرکت ما به پایان رسیده و هنوز بهزیستی برای بیمه تکمیلی جامعه هدف خود اقدامی نکرده است.

وی با اشاره به اینکه بیمه آتیه سازان حافظ بیش از سه میلیون نفر را تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور تشکیل می دادند که قرارداد آنها تمدید نشده است.

پیگیر تمدید نشدن بیمه تکمیل افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی از معاون توانبخشی این سازمان شدیم

سخنگویی اظهار داشت: برای بیمه تکمیلی معلولان 9 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده و سهمیه تمامی استان ها به صاحب آنها واریز شده است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان های بیمه گر قادر به ارائه خدمات مطلوب به متقاضیان بیمه تکمیلی سازمان بهزیستی کشور نبودند، یادآور شد: مقرر شده معلولان با ارائه فاکتور درمان، هم از این پس هزینه های درمانی خود را دریافت کنند.

تا به کی قرار است معلولان هزینه های گزاف درمان خود را از جیب هزینه کنند و فاکتورهای درمانی را به وعده های مسئولان بسپارند تا شاید روزی برایشان پول شود؟/ز

برچسب ها: بیمه ، تکمیلی ، قرارداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار