دلفاري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مجلس نهم در تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اعتماد مردم را جلب کند

دبير کل اتحاديه دوم دانشگاه آزاد با اشاره به اينکه نمايندگان مجلس هشتم در رابطه با بحث دانشگاه آزاد رسالت خود را به خوبي انجام نداده‌اند گفت: اميدواريم نمايندگان مجلس نهم در برخورد با دانشگاه آزاد کارنامه مثبتي از خود برجاي گذارند تا شاهد اجراي عدالت و کوتاهي دست متخلفان از اموال عمومي باشيم.

حامد دلفاري دبيرکل اتحاديه دوم دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به خروج طرح تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد از دستور کار مجلس اظهارداشت: باتوجه به گردش بالاي مالي و وجود سرمايه عظيم انساني بعيد است که خطايي در آن صورت نگرفته باشد و اينکه چرا قرار است مجلس اين موضوع را از دستور کار خود خارج کند جاي سوال دارد.

اين فعال دانشجويي در ادامه افزود: رئيس سابق دانشگاه آزاد بارها تاکيد کرده که دوران سالمي را در اين دانشگاه گذرانده و اگر چنين بوده از وي مي‌‌خواهيم که براي تحقق و تفحص در دانشگاه آزاد، خود پيش قدم شده تا اين موضوع براي همگان شفاف‌ شود.

دبير کل اتحاديه دوم دانشگاه آزاد در پايان با اشاره به اينکه نمايندگان مجلس هشتم در رابطه با بحث دانشگاه آزاد رسالت خود را به خوبي انجام نداده‌اند عنوان کرد: اميدواريم نمايندگان مجلس نهم در برخورد با دانشگاه آزاد کارنامه مثبتي از خود برجاي گذارند تا شاهد اجراي عدالت و کوتاهي دست متخلفان از اموال عمومي باشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، دانشگاه ، جاسبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار