ویلانووا:

هیچکس توانائی همپايی با مسی را ندارد

سرمربی بارسلونا توانايی های کاندیدای توپ طلای 2012 را ستود و او را بی همتا خواند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری روئیترز، با نزدیک شدن به زمان اعلام برنده ی جایزه ی توپ طلای 2012، سرمربی های بزرگ و نام دار، به نوعی حمایت خود را از کاندیدای مورد علاقه شان اعلام می کنند.

ویلانووا نیز معتقد است هیچ کس به اندازه ی شاگرد تیزپایاش استحقاق دریافت این عنوان را ندارد.

مسی در دیدار آبی اناری پوشان مقابل تیم قدرتمند دی پورتیوو لاکرونیا،‌ هت تریکی تماشايی را  به ثمر رساند و در برد 5 بر4 تیمش نقش بسزايی را ایفا کرد. اما ویلانووا مربی تازه کار غول های اسپانیا که پس از کناره گیری گوآردیولا از سمت خود، هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

وي در آستانه  ی دیدار بارسايی ها با سلتيک در چهار چوب دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا، در ارتباط با پدیده ی فوتبال جهان گفت: من واقعا نمی دانم دیگر  چه می توان در ارتباط با لیو گفت:  زبانم از توصیف توانايی های مسی قاصر است.

ويلانووا در ادامه افزود:  در دیدار روز شنبه او به تازگی از مسافرت بازگشته بود اما چنان تاثیر عمیقی در تیم گذاشت که همه ی ما حیران توانايی های او شده بوديم.

 البته موضوع فقط به دیدار روز شنبه خاتمه نمی یابد او در تمام طول سال همین گونه است آیا کسی را شایسته تر از او برای دریافت توپ طلا سراغ دارید؟ جواب من همین است./مح

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار