رویانیان: کجای دنیا جام حذفی را بدون ملی پوشان برگزار می کنند/ اعتراض می کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به برگزاری جام حذفی بدون حضور ملی پوشان به شدت اعتراض داریم. این مساله را پیگیری خواهیم کرد و کوتاه نخواهیم آمد.

 در پی اعلام سازمان لیگ مبنی بر اینکه جام حذفی از 17 آذر بدون حضور ملی پوشان برگزار خواهد شد، به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمد رویانیان در اينباره گفت:: این تصمیم به هیچ وجه منطقی نیست.در هیچ جای فوتبال دنیا چنین تصمیم هایی گرفته نمی شود. همه جا لیگ و جام حذفی  در کنار بازیهای ملی و با حضور ملی پوشان برگزار می شود. هیچ جا اینطور نیست که جامی را بدون حضور ملی پوشان برگزار کنند.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، ادامه داد: ما نهایت همکاری را با فدراسیون و تیم ملی انجام دادیم و خواهیم داد، بیشترین ملی پوشان را داشتیم و بیشترین همکاری صورت گرفت. هر دو، سه هفته در میان به خاطر ملی پوشان، لیگ تعطیل شده است و در این میان پرسپولیس بیش از همه تیم ها متضرر شد چرا که ملی پوشان پرتعداد خود را برای روزهای متمادی و حتی برای چند هفته در تمرینات در اختیار نداریم. در همین تعطیلی اخیر لیگ، تمرینات ما گاه با 12 نفر برگزار شد و برای انجام یک بازی دوستانه ناچار بوده ایم علاوه بر سه، چهار بازیکن امید که در فهرست حضور دارند 5، 6 بازیکن هم از تیم امید به خدمت بگیریم تا بتوانیم تعداد نفرات را به حد نصاب لازم برسانیم.
 رویانیان تصریح کرد: اتمام این اوصاف به خاطر منافع ملی و کمک به صعود تیم ملی ایران به رقابتهای جام جهانی هیچ اعتراضی نکردیم. کلامی حرف نزدیم و حتی گلایه نکردیم ولی اینکه قرار باشد جام حذفی بدون حضور ملی پوشان برگزار شود، قابل قبول نیست و به شدت نسبت به آن معترض هستیم. هیچ جای دنیا چنین اتفاقی روی نمی دهد. این برخلاف موازین بین المللی فوتبال است.
وی خاطرنشان کرد: باشگاهی مثل پرسپولیس برای لیگ و جام حذفی سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرده است چطور انتظار دارند، تیمی مثل پرسپولیس بدون هفت ملی پوش خود در مسابقات شرکت کند در حالیکه بسیاری از تیم ها با تمام قوا در میدان حاضر می شوند. آیا چنین رقابتی، عادلانه و منصفانه است؟ آیا ایجاد شرایط برابر برای تیمهای حاضر در مسابقات که از موازین بین المللی فوتبال است، اینگونه اجرا می شود؟
رویانیان در پایان افزود :فصل گذشته با تغییر دربی، تاریخ بازیها جام حذفی را آن طور از ما گرفتند و برای این فصل چنین اتفاقی عادلانه نیست. باید بگویند کجای دنیا چنین اتفاقی می افتد؟ ما به شدت نسبت به این موضوع اعتراض داشته و ان را پیگیری خواهیم کرد. آیا سارمان لیگ حاضر است خسارت وارده به پرسپولیس به خاطر برگزاری جام حذفی بدون حضور ملی پوشان را بیردازد؟ این تصمیم عادلانه نیست و امیدواریم در آن بازنگری شود. بنده هم در بازگشت با مسئولان سازمان لیگ صحبت خواهم کرد تا تصمیمی گرفته شود که عادلانه باشد، نه اینکه برخی تیم ها متضرر شوند و برخی تیم منتفع./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۳۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۱
اقای برادر! پولهای میلیاردی وماشینهای میلیاردی رو که خرج میکنید بنظرم هنر مدیریت جنابعالی نیست بلکه هنر خداست که نفت وگاز رو در سرزمین ایران گذاشته.
آخرین اخبار