کرمان/

قلعه عقاب ها پذیرای بشقاب پرنده های کهکشانی

جمعه این هفته یک بازی بسیار مهم در کرمان برگزار می شود ، نبردی که برای کرمانی ها حکم مرگ و زندگی را در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال را دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از کرمان، تیم مس کرمان تنها نماینده کرمانی ها در رقابت های لیگ برتر فوتبال است.

کرمانی ها که تمام آرزو و امیدشان به این تیم است امیدوارند که در این بازی بتوانند یک بازی خوب و هیجان انگیز را به نمایش بگذارند تا بار دیگر قدرت کرمانی را در مقابل تیم های بزرگ لیگ برتر نشان دهند.

 مس کرمان به مصاف سرخ پوشان پایتخت ( پیروزی تهران ) می رود 

اختلاف یک امتیازی این دو تیم در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور موجب شده که هواداران و رسانه های کرمان به عنوان یار دوازدهم تیم ، با روحیه دادن به بازیکنان و کادر فنی این تیم سعی خود را برای سهیم شدن در یک برد شیرین در کرمان داشته باشند.

تماشاگران کرمانی به خوبی فوتبال را می فهمند ، اما چه خوب است که در طرف مقابل، باشگاه و مسولین نیز این مطلب را درک کنند که اگر این اتفاق بیفتد مس کرمان نه تنها سرخ پوشان پایتخت بلکه قادر به شکست هر تیمی در کرمان است.

شاید تماشاگران و به خصوص رسانه های کرمان به دلیل حواشی های ورزشی ایجاد شده توسط ابراهیم قاسمپور دل خوشی از وی نداشته باشند ، اما مردم خونگرم و فوتبال دوستان کرمانی بازهم تیمشان را در مقابل پرسپولیس حمایت خواهند کرد.

تقابل مس و پیروزی در کرمان

کرمانی ها در سال های گذشته به علت هواداری پرشورشان در ورزشگاه لقب قلعه عقاب ها را داشته اند بطوریکه تیم مس کرمان با کمک هواداران خود و غیرت بازیکنان کرمانی و مربیان کرمانی در روی نیمکت در سال های نه چندان دور هر تیمی را از مقابل بر داشته اند.

در مقابل پرسپولیس دو سال پیاپی است که نتوانسته است در لیگ برتر ،مس را در کرمان از پیش رو بردارد .

مطلبی که مهم به نظر می آید این است که آیا تقابل بشقاب پرنده های کهکشانی رویانیان برابر تماشاچیان کرمانی در قلعه عقاب ها چه نتیجه ای را در بر دارد؟

پاسخ این سوال در بازی روز جمعه مشخص می شود که امیدواریم مس کرمان پیروزی تهران را در کرمان از پیش رو بردارد.

بازیکنان مس از پیروی مقابل پیروزی می گویند.

شجاعی: جشن پیروزی در کرمان از نان شب هم واجب تر است

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان اظهار داشت: با توجه به نتایج این هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، پیروزی در دیدار هفته سیزدهم و کسب سه امتیاز از دیدار مقابل قرمز پوشان از نان شب هم واجب تر است.

مصطفی شجاعی افزود: پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت دو ماه ،تمرینات خوبی را در کنار سایر نفرات تیم انجام داده ام واز آمادگی لازم برای حضور در زمبن مسابقه برخوردارم.

وی اظهار داشت : مصدومیت دو ماهه ابتدای فصل موجب شد تا فرصت های زیادی را برای حضور در مسابقات این فصل را از دست دهم.

شجاعی گفت: البته هر زمان که کادر فنی فرصت حضور در میدان مسابقه را برایم فراهم کرد عملکرد خوبی داشتم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم یکبار دیگر همانند روزهای پایانی فصل گذشته در اندیشه های سرمربی تیم جایی داشته باشم چراکه من در شرایط خوبی بسر می برم و توانایی کمک کردن به تیمم را دارم.

شجاعی در خصوص دیدار برابر پیکان گفت: در این دیدار همچون سایر نفرات نیمکت نشین تیم برای موفقیت مس دعا کردم، البته فکر می کنم می توانستیم این تیم را در زمین خودش شکست دهیم.

حسن زاده: تفکر همه کادر فنی و بازیکنان کسب سه امتیاز است

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: در دیدار برابر پرسپولیس تفکر همه بازیکنان،کادر فنی، مسئولان باشگاه و وهواداران کسب سه امتیاز و پیروزی است.

احمد حسن زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، با اشاره به دیدار تیم های مس کرمان و پیکان از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، اظهار داشت: اگر کمی با هوش تر عمل کرده بودیم سه امتیاز این دیدار را بدست آورده بودیم، که با توجه به نتایج سایر حریفان کسب این سه امتیاز اختلاف امتیازی خوبی بین مس و تیم های میانه و پائین جدول ایجاد می کرد.

وی افزود: پیکان تیم خوب و دونده ای بود آنها در خط حمله چند بازیکن سرعتی داشتند اما به نظر من خط دفاعی این تیم بشدت ضعف داشت و اگر کمی دقت عمل بیشتری داشتیم به راحتی از آنها می گذشتیم.

مهاجم ملی پوش مس کرمان در خصوص دیدار حساس مس در برابر پرسپولیس از هفته سیزدهم لیگ گفت: به نظر من اگر برابر پرسپولیس نیز همچون دیدار مقابل ملوان و پیکان به میدان برویم نتیجه ای نخواهیم گرفت، البته قصد آنکه انگیزه تیم را از بین ببرم ندارم اما برای غلبه بر پرسپولیس باید وضعیت کمی دگرگون شود.

وی افزود: ما در خانه خود مقابل تیمی به میدان می رویم که در این فصل از مسابقات انتظارات هوادارانش را بر آورده نکرده است، اما پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و ما نباید فریب حال و روز این تیم را بخوریم، اما باید با فراهم ساختن بستر لازم در کرمان این تیم را با شکست به تهران بدرقه کنیم.

حسن زاده افزود: در گام اول تیم باید به نسبت دیدار مقابل ملوان و پیکان تغییر زیادی کند و تفکر همه بچه ها پیروزی و کسب سه امتیاز باشد، ضمن انکه روی سکو ها نیز همه باید یاردوازدهم تیم باشند تا با حاکم شدن جو آرامی را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه خواستن توانستن است ، ابراز امیدواری کرد: همه بچه ها همدل و متحد برای کسب سه امتیاز به این دیدار فکر کنند.

سالاری پور: تیم بودن خود را به رخ پرسپولیس می کشیم

فرهاد سالاری پور گفت: با اتحاد و همدلی در دیدار روز جمعه تیم بودن خود را به رخ حریف قرمز پوش بکشانیم.چراکه هر گاه بازیکنان مس متحد شده اند موفق و پیروزی را برای هواداران خود به ارمغان اورده اند.

فرهاد سالاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: مصدومیتم کاملا برطرف شده و از هفته گذشته در تمرینات گروهی تیم شرکت کردم تا بار دیگر بتوانم در جمع نفرات اصلی تیم حضور یابم.

وی افزود: تمرینات تیم در شرایطی پس از بازی مقابل پیکان از سر گرفته شده است، که تمامی بازیکنان و اعضا کادر فنی نسبت به اهمیت این دیدار آگاهی و اشراف کاملی دارند، سالاری تصریح کرد: تمرینات تیم طی این چند روز با جدید و نشاط خاصی دنبال می شود همه بازیکنان تیم به دنبال این هستند تا یکبار دیگر با اتحاد و همدلی در شرایط حساس، تیم بودن خود را به رخ حریفان بکشند.

سالاری خاطرنشان کرد: پرسپولیس نیز این هفته ها نتایج بهتری نسبت به ابتدای فصل گرفته است قطعا آنها با روحیه بهتری نسبت به گذشته به کرمان می آیند، البته همه این مسائل نباید بهانه ای برای امتیاز از دست دادن تیم در این دیدار شود، این یک بازی خانگی است و ما باید پرسپولیس را در کرمان شکست دهیم.

پترویچ : همگی برای پیروزی بر قرمز پوشان هم قسم شده ایم

ایوان پترویچ گفت: : همگی برای پیروزی بر قرمز پوشان هم قسم شده ایم

ایوان پترویچ  ، با اشاره به تساوی مس در دیدار مقابل پیکان، اظهار داشت: فکر میکنم بازی برابر پیکان ضعیف ترین دیدار مس در این فصل از مسابقات بود، .باید از این دیدار امتیازات کامل را می گرفتیم اما فوتبال و اتفاقات آن غیر قابل پیش بینی است.

وی افزود: هنوز فرصت جبران وجود دارد. باید با کسب 3 امتیاز از دیدار برابر پرسپولیس بار دیگر شرایط تیم را عوض کنیم.البته بازی مقابل تیم های پرسپولیس و استقلال همیشه حساسیت های ویژه ای دارد. بازی کردن در برابر این تیم ها انگیزه زیادی به تیم ها و بازیکنان تیم های مقابل این دوتیم می دهد.

هافبک تیم فوتبال مس کرمان در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است که در این فصل از مسابقات با توجه به خرید های بزرگی که انجام داده نتوانسته رضایت هوادارانش را بدست آورد.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم این تیم را با همه بازیکنان بزرگش در کرمان با حمایت همه جانبه هوادارانمان شکست دهیم.

همه این مطالب را گفتیم که به یک کلمه چهار حرفی برسیم نتیجه ای که در طول تاریخ هیچوقت قابل انکار نبوده و همیشه پیروز و سرافراز بوده است و این کلمه همان (غیرت) است که موجب می شود هر ناممکنی ممکن شود چیزی که برابر کره جنوبی اتفاق افتاد امیدوارم این بار در کرمان اتفاق بیفتد./س

گزارش از : محمدعلی موحدی

برچسب ها: گزارش ، تیم مس ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.