نمایش 160 سکه تاریخی در برج میلاد

مدیر عامل برج میلاد گفت: 160 سکه تاریخی مربوط به دوره های تاریخی در بلندترین نقطه ایران در برج میلاد فاصله عید قربان تا عید غدیر به نمایش در می آید.

فرزاد هوشیار پارسیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود:‌ 160 سکه مربوط به دوره های تاریخی هخامنشیان، اشکانیان، ساسانیان،‌ زندیه، قاجاریه و دوره معاصر به نمایش در می آید.
وی ادامه داد: موزه سکه های تاریخی برج میلاد تهران با استفاده از پتانسیل های موجود یک مجموعه دار خصوصی با هدف آشنایی بازدید کنندگان برج میلاد تاریخ هنر و تمدن هزار ساله ایران راه اندازی شد.
 پارسیان اظهار داشت: این موزه قرار است در سکوی دید بسته در ارتفاع 261 متری در معرض دید علاقمندان قرار بگیرد و امیدواریم با گسترش همکاری با مجموعه داران اشیا تاریخی و هماهنگی با سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری بین برج میلاد و موسسه فرهنگی بنیاد مستضعفان نمونه این گونه فعالیت ها را برای استفاده عموم مردم به منظور بازدید از گنجینه های تاریخی کشور افزایش دهیم.
وی خاطر نشان کرد:‌ موزه سکه های ادوار مختلف تاریخ ایران از فاصله عید قربان تا عید غدیر راه اندازی و همه روزه از ساعت 9 الی 21 پذیرای بازدید کنندگان در سکوی دید بسته برج میلاد تهران خواهد بود. /ل
برچسب ها: سکه ، تاریخی ، برج میلاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار