مکي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بيشتر فعاليت‌هاي پارلمان اروپا ضد انساني است

يک کارشناس مسائل سياسي گفت: پيش‌شرط پارلمان اروپا مبني بر ديدار با زندانيان سياسي ايران، يک بازي براي بهره‌برداري سياسي و تبليغاتي عليه کشورمان و نوعي توهين به ملت ايران است.

مرتضي مکي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به لغو سفر هيات پارلماني اروپا به تهران اظهار داشت: هيات پارلماني اروپا همواره موضع تندتري عليه کشورمان نسبت به نهادهاي ديگر اين اتحاديه داشته و پيش شرط آنها مبني بر ديدار با زندانيان سياسي ايران نيز به نوعي استمرار در اين روند ضد ايراني بوده است.

وي با تأکید بر این‌که ایران هیچ پیش‌شرطی را نمی‌پذیرد، تصريح کرد: اين نوع مطالبات از طرف پارلمان اروپا تنها يک بازي براي بهره‌برداري سياسي و تبليغاتي عليه کشورمان است، چراکه مي‌دانند ايران و يا هر کشور ديگري چنين درخواستي را قبول نخواهند کرد و اين حرکت را نوعي توهين به ملت خود مي‌دانند.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان کرد: پارلمان اروپا تأثير زيادي بر سياست‌هاي اين اتحاديه نداشته، چرا که بيشتر فعاليت آن ضد انساني بوده و حتي سخنراني "مريم رجوي" سرکرده منافقين در اين پارلمان، نشان از ضد ايراني بودن اين نهاد اروپايي دارد.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار