كاشفي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان کاري نکنند که دل دشمنان شاد شود

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: اختلاف نظر بين روساي قوا همواره وجود دارد، لذا آنان بايد اين مسائل را به صورت خصوصي در هيات حل اختلاف قوا حل کرده و از رسانه‌اي شدن آن جلوگيري مي‌کردند و کاري که انجام شد تنها دل دشمنان را شاد کرد.

كاشفي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامه‌نگاري‌هاي اخير ميان سران قوا اظهار داشت: متاسفانه با نامه‌نگاري كه از سوي رئيس جمهوري به صورت علني و رسانه‌اي آغاز شد، فارغ از رسيدگي به مشکلات اقتصادي مردم که در شرايط کنوني اصلي‌ترين مشکل است در مدت کوتاهي به اين مسئله دامن زدند و بايد گفت اين حركتي بسيار ناشايست و به دوراز شان و منزلت قواي نظام جمهوري اسلامي ايران است.

وي در ادامه افزود: در نظام جمهوري اسلامي بنا به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه اختلاف سلايق را با هم حل و فصل کنيد، چرا که تنها بيگانگان از پررنگ شدن اينگونه مسائل حاشيه‌اي سود مي‌برند.

مسول بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در پايان به نقش شوراي حل اختلاف در اين ميان اشاره داشت و تصريح كرد: اختلاف نظر بين روساي قوا همواره وجود دارد، لذا آنان بايد اين مسائل را به صورت خصوصي در هيات حل اختلاف قوا حل کرده و از رسانه‌اي شدن آن جلوگيري مي‌کردند و کاري که انجام شد تنها دل دشمنان را شاد کرد.

انتهاي پيام/

 

 

برچسب ها: کاشفی ، زندان ، قوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار