حسن منصوري:

فعاليت موحدي از سوي دانشگاه است نه فدراسيون/ در اجلاس واليبال ساحلي آسيا شركت نمي‌كنم

سرمربي اسبق تيم ملي واليبال ساحلي كه به دليل ارائه اطلاعات اشتباه از مسابقات جهاني 20 ميليون تومان جريمه شده بود در پيکارهاي قهرماني اسيا به عنوان نماينده ي دانشگاه آزاد در کنار تيم ملي حضور دارد.

حسن منصوري، رئيس كميته واليبال ساحلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌موحدي از سوي كميته انضباطي فدراسيون مبلغ 20 ميليون تومان جريمه نقدي شد كه هنوز اين مبلغ را پرداخت نكرده است اما چون دانشگاه آزاد اسلامي حامي مالي ساحلي‌بازان در مسابقات قهرماني آسياست وي از طرف اين باشگاه تيم را در هايكو همراهي مي‌كند.

وي گفت: ما براي هدايت تيم ملي در مسابقات واليبال ساحلي قهرماني قاره هنوز مربي خاصي انتخاب نكرده‌ايم و در حال بررسي گزينه‌هاي مورد نظر هستيم.

وي خاطرنشان كرد: متاسفانه در حال حاضر واليبال ساحلي عاري از پشتوانه قدرتمند و قوي است و اميدوارم با رايزني‌هاي لازم اين مشكل حل شود.

منصوري گفت: به دليل نبود زمان كافي نتوانستيم براي قهرمانان و برترين‌هاي مسابقات كشوري جوانان برنامه خاص و سطح بالايي را اجرا كنيم.

وي در خصوص حضورش در اجلاس كميته ساحلي كنفدراسيون واليبال آسيا (AVC) اظهار داشت: قرار بود به نمايندگي از ايران در اجلاس كميته ساحلي كه 2 روز قبل از شروع مسابقات قهرماني قاره برگزار مي‌شود شركت كنم اما با توجه به شرايط بوجود آمده از حضور در اين اجلاس انصراف داده و به عنوان نماينده وزارت ورزش و جوانان در كنار تيم واليبال ساحلي به هايكو خواهم رفت.

وي گفت:‌اعضاي تيم ملي واليبال ساحلي تمرينات‌شان را در بندر تركمن، كيش و تهران دنبال كردند و خود را براي دفاع از عنوان قهرماني دوره گذشته آماده كرده‌اند./ق

برچسب ها: منصوری ، والیبال ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار