دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی مراقبت‌های خاص دندانپزشکی گفت: یکی از اولویت‌های بازآموزی که در بین دندانپزشکان بسیار مورد بحث است مراقبت‌های بیماران خاصی است که نیاز به درمان‌های دندانی دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، نصرالله ساغروانیان در جمع خبرنگاران افزود: این کنگره بر حسب نیاز سنجی‌های انجام شده برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دندانپزشکان بیمارانی را که مبتلا به بیماری‌های خاص هستند را به مراکز دیگر ارجاع می‌دهند، تصریح کرد: با برگزاری این کنگره نیازی به ارجاع این افراد به مراکز بالاتر نخواهد بود.

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی مراقبت‌های خاص دندانپزشکی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این کنگره بیان کرد: بیش از 400 نفر در نوبت صبح و بیش از 670 نفر در کلاس‌های بازآموزی بعد از ظهر شرکت می‌کنند.

ساغروانیان در ارتباط با برنامه‌های آموزشی گنجانده شده در این کنگره خاطرنشان کرد: در این کنگره سه پانل آموزشی مجزا با عنوان‌های لیزر، اخلاق پزشکی و طب مکمل و همچنین کارگاه حل مساله گنجانده شده است.

وی با اشاره به میهمانان این کنگره بیان کرد: بیش از 25 نفر از اساتید داخلی و دو استاد خارجی از کشور ژاپن و عربستان سعودی در این همایش حضور خواهند داشت.

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی مراقبت‌های خاص دندانپزشکی ادامه داد: در میان این مهمانان معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آقای اعتماد و همچنین آقای خوش‌نویسان مدیر ادره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این همایش حضور دارند.

ساغروانیان تشویق دانشجویان به پژوهش را امری ضروری در نظام آموزشی دانست و متذکر شد: در این راستا در این کنگره بخش مقالات دانشجویی در نظر گرفت شده است که به بهترین مقالات این بخش جوایزی تقدیم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.