اردبیل /

اردبیل برگزیده کشوری در پدافند غیرعامل شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از انتخاب این استان به عنوان یکی از برگزیدگان کشوری در زمینه پدافند غیرعامل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عباس دستباز عصر دیروز در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان گفت: شورای پدافند غیر عامل اردبیل از فعال ترین شوراهای استانی در سطح کشور است.

وی افزود: به همین مناسبت در وزارت کشور نیز برنامه ویژه ای برگزار می شود و از برگزیدگان کشوری از جمله استان اردبیل در این مراسم تجلیل خواهد شد.

معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه امسال همزمان با هفته پدافند غیرعامل برنامه های ویژه ای تدارک دیده شده، گفت: چک کردن برق اضطراری دستگاههای اجرایی از جمله برنامه های عمومی در هفته پدافند غیر عامل در سطح استان خواهد بود.

دستباز همچنین عمده ترین نقش کارگروههای پدافند غیرعامل را در شروع پروژه ها عنوان کرد و افزود: هدف از برگزاری شورای پدافند عامل بررسی پروژه های آماده برای اجراست.

وی گفت: بررسی زیرساختهای موجود در پروژهها با توجه به امکانات موجود استانی در پدافند غیرعامل اولویت اول بوده و در صورت عدم تامین اعتبار به مرکز معرفی خواهند شد.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت برگزاری کلاسهای آموزشی برای سطوح مدیریتی در استان افزود: آشنا کردن مدیران با تازه ترین دستاوردهای علمی و آموزشی در راستای پدافند غیر عامل کشور با کمترین هزینه خروجیهای پرباری را برای استان به همراه خواهد داشت/س  

 

برچسب ها: اردبیل ، پدافند ، غیر ، عامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.