اردبیل/ رئیس مجلس؛

رفع موانع تولید پایدار با ابزارهای قانونی

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موانع تولید با ابزارهای قانونی مدبرانه و صحیح باید رفع شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ علی لاریجانی   در جمع خبرنگاران افزود: در این سفر سعی خواهیم کرد ایرادها و مشکلات تولید استان اردبیل با وجود ظرفیت‌های بی‌نظیر را برطرف کنیم که از طریق مجلس شورای اسلامی نیز تلاش می‌شود این موانع به نحوی برطرف شود.

وی افزود: در برطرف کردن این موانع باید زیرساخت‌ها و کارهای زیربنایی تقویت شود که در این باب تکمیل راه‌آهن اردبیل و اتصال آن به خط ریلی کشور می‌تواند راهگشا باشد.

لاریجانی تلاش مجلس را برای رونق فضای کسب و کار یادآور شد و گفت: اگر در کشور فضای تولید و کسب و کار رونق بگیرد استان‌هایی هم‌چون اردبیل می‌تواند به سرعت مسیر پیشرفت را بپیماید.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: امروز کشورمان به کار، تولید و سرمایه نیاز دارد که این استان نیز با داشتن قابلیت‌های منحصر به فرد کشاورزی می‌تواند در زمینه صنایع تبدیلی تحرک خوبی داشته باشد.

وی احداث راه‌آهن، سدهای مختلف و واحدهای صنعتی کارآمد را با اهمیت توصیف کرد و گفت: مجلس تلاش می‌کند تا در مسیر آبادانی کشور با قانون‌گذاری درست از صاحبان سرمایه حمایت درست را داشته باشد.

لاریجانی در ادامه از حضور در همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جنوب استان و شهرهای خلخال و کوثر خبر داد و افزود: تلاش ما این است در این سفر در حد امکان به مطالبات عمومی مردم شریف و ولایت‌مدار این استان پاسخ مثبت دهیم./س 

برچسب ها: اردبیل ، رفع ، موانع ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.