ساري/

اعتیاد ریشه‌های فرهنگی را تهدید می‌کند

فرماندار آمل گفت: اعتیاد ریشه‌های فرهنگی ایران را تهدید می‌کند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، یدالله اکبرزاده صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل با اشاره به اینکه نقش خانواده برای پیشگیری جوانان به آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است، یادآور شد: جوانان ما باید با مضرات و خانمان سوز بودن موادمخدر آشنایی کاملی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان نیز باید در این عرصه فعالیت بیشتری برای مبارزات علیه قاچاقچیان مواد مخدر داشته باشند، افزود: در این شهرستان از سوی نیروی انتظامی و دادگستری عملکرد قابل توجهی داشته است.

اکبرزاده یکی از راه‌های مقابله با مواد مخدر را افزایش سرانه ورزشی در شهرستان عنوان کرد و گفت: با احداث و ساخت فضاهای ورزشی می‌توان جوانان را به رشته‌های ورزشی سوق داد و از روی‌آوردن آنها به اعتیاد جلوگیری به عمل آورد.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آمل با تاکید بر ایجاد کانون‌های فرهنگی در بین  مساجد محلات اظهار داشت: با راه‌اندازی این کانون‌ها و استفاده از روحانیون می‌توان جوانان را به سمت آموزه‌های دینی تشویق و از آلوده‌شدن آنها به مواد مخدر دور نگه داشت.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد یک معضل اجتماعی است که ریشه فرهنگی کشور ما را تهدید می‌کند، ابراز داشت: دشمنان اسلام در کمین از بین بردن ریشه فرهنگی و بی‌هویتی جوانان ما هستند تا به خاک کشور ما نفوذ پیدا کنند.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه مسئولان و خانواده باید در بازسازی و تقویت افکار جوانان ما برای پیشگیری از اشاعه اعتیاد تلاش مضاعفی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در این عرصه باید برای مبارزه با این معضل اجتماعی در این شهرستان زمینه‌های وسیع‌تر ایجاد شود./ج1

برچسب ها: ساری ، اعتیاد ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.